Titel: Rodwen
Samenvatting: Het gaat over een koninkrijk (Atar), ieder daar is mega bijgelovig en zo brengen magische wezens dan ook ongeluk. Alle elven, feeën, nimfen en feniksen zijn verbannen naar één plek (Atarie) een donker woud waar geen mens zich durft te wagen. Op een iemand na Isabelle, zij krijgt een relatie met een elf Meliorn. Vlak naardat bleek dat ze zwanger was werd ze echter uitgehuwelijkt aan de boosaardige Jonathan, de koning van het rijk. Zodra hij uitvogelt dat zijn vrouw zwanger is van een ander, een elf zelfs wil hij zowel het kind als de man dood hebben. Meliorn wordt daadwerkelijk gedood en het kind wordt bij de elven geboren. Isabelle blijft bij haar koning waar ze iedere dag wordt gemarteld. Het kind daarin tegen groeit gelukkig op tussen de magische wezens, niet wetende dat zodra ze ouder wordt voor een groot gevaar zal komen te staan.
Sfeer: Magische en donker
Afmetingen: 512 × 800
Foto's: Ik heb er zelf niet echt een duidelijk beeld bij wat het dus zo lastig maakt. Alles is eigenlijk gewoon welkom. Wel zou ik het leuk vinden als het een beetje "disney" stijl bevat, gezien het idee is het een soort sprookje te maken. Ook zou ik het leuk vinden als de cover rechtenvrij is, gezien ik hem misschien voor eigen gebruik zou willen laten drukken. Het is echter geen must dus als je dat er dan bij zou willen vermelden ^^
Extra: Liever geen bekende gezichten. En als je echt foto's nodig hebt wil ik wel gaan zoeken ^^
Opbrengst: Het is niet veel maar de gekozen cover zal 3 credits krijgen, ik heb helaas niet meer.
[ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 18:19 ]
"The stars replaced the emptiness of my heart."