Ik heb nog een aantal rollen nodig voor myn serie: 't dochtertje van Tom of Bill Kaulitz?~
Ik zoek deze rollen nog:
Vriendin Tom
Vriendin Bill
Vrouw Georg
Vriendin Gustav
Dochter Gustav
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Gezocht: ROLLEN! :)
Gezocht: ROLLEN! :) - Quizzen promoten
-
2 juni 2008 - 6:592 juni 2008 - 9:02
mag ik mag ik??
De Vriendin van Gustavv :D
Wat heb je allemaal nodig van mij??
Dan moet je maar een pb-sturen...
xx JuulAye, brother! 4 8 15 16 23 42
2 juni 2008 - 11:50Ik wil wel... Maakt me niet zoveel uit. ^^ Welke rol heb je het snelste nodig? Het lijkt me allemaal leuk. Dus, pb me maar, ik hoor het wel. ^^
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
2 juni 2008 - 11:59Ikke Ikke Ikke! *en de rest mag stikken * Ik wil graag vriendin van Tom zijn ^^ Of de dochter van Gustav... Laat je me horen als ik één van de twee ben geworden? Dan kan ik je meteen alles vertellen wat je van me moet weten
2 juni 2008 - 14:48Vriendin van Bill!!!!!!!!!
Please
Laat me iets weten als ik mag
PLz vriendin van Bill!!!
Xxx-Mii(H)2 juni 2008 - 14:52Vriendin van Tom lijkt me echt vet
Nouja, stuur maar wat als het mag enzoo
Maakt eig niet uit wat ik dan ben
xx'Twincest Dominated our world. x'3
2 juni 2008 - 14:54DOCHTER VAN GUSTAV :D:D:D:D:D:D
anders de vrouw van georg.. die blijft over he
MAAR PLZZZZZ DE DOCHTER VAN GUSTAV
2 juni 2008 - 16:14Ehm,ik zou graag 1 van deze rollen willen
vriendin van Gustav
vriendin van Tom
dochter van Gustav
en als je mij erin doet moet je maar een Privébericht sturen want dan krijg je meer info over mijzelf2 juni 2008 - 16:47Ik heb nog een aantal rollen nodig voor myn serie: 't dochtertje van Tom of Bill Kaulitz?~
Ik zoek deze rollen nog:
Vriendin Tom: NickyKaulitz
Vriendin Bill: dasisters
Vrouw Georg:THndALlover
Vriendin Gustav: Gusti4ever
Dochter Gustav: CitroentJj
Voor het geval jullie het vragen: IK BEN ROSExCHRIS en ikke [Rose] Vroeg die rollen dus aan jullie -_-. Vandaar dat ik ook beslis mja..
Deze mensen zyn dus de gelukkige, enne, ik zal jullie later vandaag, of morgen, ff een pb sturen voor de informatie.
Maar gaan jullie de quiz wel maken?Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
2 juni 2008 - 17:08TUURLIJK !
hallo , ik vind jhet een beetje dom als je er wel een rol in wild maar jhet niet gaat maken ! ik ga hem zeker maken ! laat je het even weten xx Moniquee2 juni 2008 - 17:10ook al ben ik vo tom !! kwil wel het lief zijn van georg !!
2 juni 2008 - 21:133 juni 2008 - 9:47Schatten, de rollen zijn al gekozen. Daarom lijkt het me handig als ik hier nu een leuk slotje opgooi. Als iemand nog iets in dit topic moet zeggen, zeg het maar, dan hoor ik het wel.
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!