Lieve quizlettertjes ik heb jullie hulp nodig!
Voor een project ben ik op zoek naar 5 vrijwiliggers en ondanks vele oproepjes heb ik nog 0 reacties en de tijd begint te dringen! ik moet dit voltooien en ben echt een beetje wanhopig, dus roep ik julllie hulp in! Dus woon je in Zeeland of heb je zin om 2 daagjes naar Zeeland te komen (met mogelijkheid om te blijven slapen!) of heb je sociall media , deel dan alsjeblieft het volgende voor mij!
Hallo!
Ben jij tussen de 15 en 20 jaar oud en tussen 10 juli en 20 augustus 1 middag van ong 12-5 beschikbaar en zaterdag 26 augustus overdag? Ben je geïntereseerd in geschiedenis en vind je het leuk om op mensen af te stappen?
Dan is dit wat voor jou!
Als lid van het Anne Frank jongerenfonds sta ik zaterdag 26 augustus op Goes kinderstad om de kinderen kennis te laten maken met het verhaal van Anne Frank en te kijken of de vooroordelen die ze hebben eigenlijk wel kloppen. Dit kan ik echter niet alleen, hiervoor ben ik op zoek naar 5 vrijwilligers die het leuk vinden om mij te helpen.
Dus herken jij je in bovenstaande omschrijving, ben je beschikbaar en vind je het leuk om mij te helpen? Stuur dan een mailtje naar sterreflits@gmail.com !
Wat houd jij eraan over? 2 leuke dagen en een bijzondere ervaring
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one