Hoi, jij hier. Zoals je ziet, is dit mijn lay-out store. Ik wil deze al heel lang opnieuw starten maar vond praktisch nooit de gelegenheid ervoor. Maar nu is dat anders. I'm back now. En ik heb lay-outs. (Niet zó denderend tho.) Hieronder zie je het invullijstje. Dingen die ik wel echt nodig moet weten, zijn aangeduid met een sterretje. ─ Profiel; story; topic of RPG?* ─ Sfeer/thema?* Wat moet het eerste zijn waar je aan denkt? ─ Is het gerelateerd aan iets?* Fandoms, woorden et cetera. ─ Lettertype? Je kan hiervoor daFont raadplegen en de link hier zetten. ─ Kleuren? Je kan hiervoor dit (link) gebruiken en mij de code geven. ─ Links? Eventuele verwijzingen naar users, een site, stories.. ─ Plaatjes?* Hier staat verplicht maar zolang je duidelijke richtlijnen geeft, kan ik ook aan de slag. ─ Tekst?* Hier weer, eventuele verwijzingen naar users, fandoms... ─ Schikking? Hoe de plaatjes en tekst gezet moeten worden. ─ Overig? Eventuele notities over het profiel |
Alhoewel ik redelijk chill op het vlak van regels, wil ik toch enkele dingen duidelijk maken. ─ Huisregels van Quizlet, leer ze, gebruik ze. ─ Wees geduldig svp, ik ben redelijk druk. Vakanties worden overigens altijd aangegeven in het topic zelf. ─ Niet mooi? Meld het alsjeblieft. ─ Ik werk soms niet volledig volgens de wachtlijst, respecteer dat. ─ Als er meer dan vijf aanvragen in de wachtlijst staan, kunnen er tijdelijk geen extra aanvragen bij komen. ─ In je gastenboek of pb kunnen vragen gesteld worden. Heb jij vragen? Klik hier om me een pb te sturen. Dit is de wachtlijst. Achter de usernames staat de status van de lay-out. (Nog niet begonnen, begonnen, afwerken, wachtend op antwoord, herdoen.) ─ XXX ─ XXX ─ XXX ─ XXX ─ XXX |
[ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 23:23 ]
Heaven is a place that we all have