-Ten eerste, heb ik geen idee of dit in het juiste subforum staat, dus als het ergens anders hoort, sorry!-
Okay, hi hi, normaal zou ik niet zo heel snel een topic maken over dingen op internet, omdat dat meestal gewoon ook wel te zien is (en ik te lui ben om überhaupt een topic te maken, oeps)
Maar vandaag heb ik, voor de tweede keer in mijn Quizlet-tijd, een haat account voor mij gevonden. Of tja, ik kreeg een berichtje van het haat account, ene 0live, wat ik al apart vond -want de user zag er vrij nieuw uit, en ik ben vast niet de eerste met een usernaam met "Olive" erin, maar dan nog-
Het was een bericht vol smileys, met enkel "hoi" erin. Nou, ik kijk op dat profiel, blijkt dat persoon mijn naam, bijna mijn leeftijd, en na even kijken zag ik ook dat de profielfoto een troll vorm van die van mij was. Nu was er geen echt hatelijk bericht naar mij toe, geen gestolen lay-out oid, maar wel de volgende beschrijving:
0live staat voor zero live, ik heb nul (geen) leven en heb daarom dus dit account!
Ik word er een beetje desperate door, want ik weet niet of het nu oprecht een grap is, of gewoon een enorme sneer. Nu heb ik het account al wel geblokt en gemeld, maar ik snap niet helemaal waarom iemand een haat account voor mij maakt, of wat het dan ook moet voorstellen.
Om het even te verhelderen, er is eerder iemand geweest die een soortement van haat account voor me heeft gemaakt, wat een jaloerse vriendin van mijn toentertijd beste vriendin bleek te zijn. Dus nu heb ik echt het gevoel dat ik iets verkeerd doe hehe, als twee mensen de moeite doen om dit te doen, en of het gemeen of grappig bedoeld was.
Okay, zijn er meer mensen die onverwacht (en anoniem) haat hebben gekregen, ooit, van iemand?
obsessive rage