Ads schreef:
megs:
de ramadan draait eigenlijk niet alleen om niet eten maar de eigenlijke bedoeling is dat je je in het leven van een minderbedeelde gaat zetten, kinda.
je moet niet zelfzuchtig zijn, je moet niet ondankbaar zijn, geen dingen doen die anders niet mogen, like heel je mindset moet een beetje een lenteschoonmaak doorgaan.
Ik vind de gedachte erachter echt enorm mooi, ik wist die al wel maar ik vind het nog altijd bijzonder. Mijn mindset heeft zeker wel een cleanse nodig, ik ben niet echt ondankbaar maar leef de laatste weken ineens wel steeds materialistischer.. En ik ben sowieso fan van stilstaan bij hoeveel geluk we hebben, met een dak boven ons hoofd en eten en drinken etc.
Lijkt me zeker een onwijs goede ervaring voor mij, voor een dagje of twee. Ik maak me alleen zorgen over het drinken, want ik drink echt minimaal 2 liter water elke dag. Maar als ik meedoe wil ik het wel echt gelijk goed doen, zeg maar. Het duurt tot 24 juni toch?
but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )