• Hey iedereen,
    Ik heb een probleem met sims maar ik speel het amper dus ik heb er niet zo veel verstand van..
    Mijn vader heeft de sims fitgirl repack gedownload voor mijn zusje maar nu kan ze niet meer opslaan. In de zin van dat hij nu al 3 uur op het laad scherm staat.
    Weet iemand hoe ik dit laadscherm weg krijg en het alsnog op laat slaan? Vind het sneu als ze alles kwijt is ):


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Verplaats dat repack even in een nieuwe map dat je even op je achtergrond zet of zo. Start dan even het spel opnieuw op om te kijken of het dan lukt. Lukt dat, zet dan dat repack terug waar het stond en start weer opnieuw op. Als het opnieuw problemen geeft, dan ligt het volgens mij echt aan dat gedownloade ding.


    16 - 09 - '17

    Footloose schreef:
    Verplaats dat repack even in een nieuwe map dat je even op je achtergrond zet of zo. Start dan even het spel opnieuw op om te kijken of het dan lukt. Lukt dat, zet dan dat repack terug waar het stond en start weer opnieuw op. Als het opnieuw problemen geeft, dan ligt het volgens mij echt aan dat gedownloade ding.


    Thnx voor je reactie!
    Sla ik dan nog wel mijn zusjes werk op? Of is dat dan wel weg?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Appleby schreef:
    (...)

    Thnx voor je reactie!
    Sla ik dan nog wel mijn zusjes werk op? Of is dat dan wel weg?


    Voor de zekerheid kan je de map met de opgeslagen spellen kopiëren en de kopie dan ook even op de achtergrond zetten of zo.


    16 - 09 - '17