Pickett schreef:
(...)
Precies dit. Ik speel met woorden, talen, uitdrukkingen etc en ik schrijf er eerst honderd op en streep er honderd weg. Soms komt het ineens en soms duurt het even.
Jap en dan geef ik het soms gewoon op en kom ik met de meest belachelijke dingen aanzetten, gewoon omdat het kan. Die zijn dan vaak ook echt belachelijk lang. Dan doe ik echt alles met mijn titel waarvan ieder normaal persoon echt zou denken "wat is er mis met dit kind" en dan ben ik zeer tevreden :')
Voor OP verhalen heb ik btw een soort afspraak met mijzelf gemaakt de titels een beetje bij elkaar te laten passen: Schimmenspel, Dodenlied, Spiegelzicht, Zwanenzang. I kinda like that of zo. Het zijn geen mega geweldige titels, maar ik vind het leuk dat ze een beetje bij elkaar passen c: Maar eigenlijk zou ik aan mij geen voorbeeld nemen. I mean: The heroic rescue of the magnificent smoking hot Sirius Orion Black? One does not simply call Potter James? The roar of the cute little kitty who thought he was a lion? Iemand zou mij een verbod op lange titels moeten geven :')
Happy Birthday my Potter!