De foto is de link naar de story waar alle Lay-outs zullen komen staan
Heyy! Welkom in mijn Lay-out shop! Ongeveer een half jaar geleden had ik ook een Profile Shop maar door tijdsgebrek ben ik ermee gestopt. Nu heb ik weer zin om profielen te maken en heb ik er genoeg tijd voor. Maar ik ga dit keer ook andere Lay-outs maken zoals RPG templates. |
Regels Ja er zijn ook regels. Regels zijn niet altijd fijn maar wel nodig om orde te houden. Hier komen ze: ❤️ Ik hoop natuurlijk dat de Lay-outs snel klaar zijn, maar ik kan niet heksen. Ik heb ook nog een leven buiten deze Lay-out Store en doe dit voor de lol dus opfokken helpt echt niet. 💛 Ga alsjeblieft niet zeuren daar kan ik niet tegen als het om dit soort dingen gaat dus doe niet. Een keertje vragen mag natuurlijk wel. 💚 Ga alsjeblieft niet klagen over dat je de Lay-out niet mooi vind. Ik doe gewoon mijn best dus als je het niet mooi vind zeg dat dan even dan kan ik het nog aanpassen of een ander profiel maken. 💙 Vul alsjeblieft het lijstje in met in elk geval een paar belangrijke dingen anders wordt het wel erg moeilijk om een Lay-out te maken die je echt mooi vind. 💜 Ik volg gewoon de volgorde en maak hier geen uitzonderingen in. 🖤 Er zijn nu vijf plaatsen in mijn wachtlijst, maar dit kunnen er altijd meer worden. Hou er wel rekening mee dat je moet wachten voordat ik klaar ben met de Lay-outs voor je. 😀 Ik maak de Lay-outs voor de lol en dit betekend ook dat je niet verplicht bent om ervoor te betalen. Toch heb ik wel graag dat ik iets van een beloning ervoor krijg. Zoals 1 credit of mijn naam op de Lay-out. Maar nogmaals, het is geen verplichting. 😘 Laat het even weten als je geen Lay-out nodig hebt of als je ook bij iemand anders een aanvraag hebt lopen. 😂 Geen ruzie in het topic en liever ook geen spam. 😊 Als je na een week niet gereageerd hebt haal ik je van de lijst af. |
Invullijstje Vul dit even in als je een Lay-out wil. Wat voor een soort Lay-out wil je? (Profiel, Lay-out voor een RPG rol, etc) Thema? Moet de Lay-out gekoppeld zijn aan iets? Lettertype Kleuren? Plaatjes? Links? Overige tekst? Tussenkopjes of dat soort dingen? Extra's/bijzonderheden? Wil je een PB als ik klaar ben? |
Wachtlijst 1. 2. 3. 4. 5. |
Ik vind het handig om met een kleuren schema te werken. Dus hier is het: Aanpassen Wachtend op antwoord Klaar maar komt pas later online Mee bezig Idee klaar Idee bedenken Nog niet aan begonnen |
[ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:35 ]