en zit dat echt in elk merk? want je hebt bepaalde merken die met 'biologische' stoffen (dat beweren ze toch xd) werken
mmh alsnog is het echt jammer voor haar passie inderdaad want in mijn ogen moet je niet per se iets speciaals oid doen nee je moet iets doen dat je graag doet
ik werk veeeel liever in de fruitwinkel dan in de apotheek :')
wel tof inderdaad dat ze toch nog bij vrienden en familie kan knipknipknippen ^^ ik neem aan dat die allergie alleen is bij grote hoeveelheden en zo? dus als ze er een volle week mee in aanraking is
Bijna wel. Ook in neutral producten om even een voorbeeld te noemen. Er zijn maar enkele uitzonderingen dus dat was echt een flinke zoektocht.
Jap. Hoewel daar ook bij gezegd moet worden dat de mensen die ze knipt zoals ik hun haren niet geverfd hebben en ik ga het morgen ook heel goed uitspoelen. Ik gooi eigenlijk bijna niks in mijn haar behalve shampoo en soms conditioner dus ik ben de perfecte klant voor haar haha. Anders krijgt ze eczeem en alles. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Ot: Soooo exited. Het is extreem cliché maar een haarknipbeurt is echt de perfecte afleiding/reactie.
Happy Birthday my Potter!