• YouTube Rewind van 2016 staat online! Tijd voor een nieuw topic om je mening te uiten over dé video van het jaar!

    Voor diegene die de video nog niet hebben gezien --> linkje naar de video


    Youtube Rewind van de overige jaren:
    YouTube Rewind: Now Watch Me 2015
    YouTube Rewind: Turn Down For 2014
    YouTube Rewind: What Does 2013 Say?
    Rewind YouTube Style 2012
    YouTube Rewind 2011
    YouTube Rewind 2010: Year in Review

    Wat vinden jullie van de video van dit jaar (2016)? Wat vinden jullie van de andere video's? Wat is je favoriete video?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 15:47 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben teleurgesteld in die van dit jaar.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 15:50 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nodotaim schreef:
    Ik ben teleurgesteld in die van dit jaar.


    Om eerlijk te zijn, ja ik vond die van vorig jaar beter.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nodotaim schreef:
    Ik ben teleurgesteld in die van dit jaar.


    Ik ook hoor. Had ook het idee dat ik heel veel youtubers ook miste die er normaal wel inzitten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Teleurgesteld inderdaad. Vooral omdat ze alleen David Bowie hadden als overledene. Anderen kwamen er niet in voor. En de muziek was ook niet leuk, de hele tijd hetzelfde is na een tijdje saai. En ik miste veel youtubers. Ze hadden wel pokemon go, maar waarom was Nick van trainertips er niet bij? Ik miste ook heel veel andere hypes, challenges, memes, gebeurtenissen.

    Idk, ik vond het wel leuk, haha, maar ik ken sowieso ieder jaar een hoop mensen niet. Ik had dit jaar juist het gevoel dat ik er veel meer kende dan normaal, waarschijnlijk vooral omdat ik zelf wat meer op YouTube heb rondgehangen, dus voor mij was deze waarschijnlijk interessanter om te kijken dan voorgaande jaren. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik miste op zich ook heel veel memes....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het echt commerciële bullshit to be honest en het gaat vooral over "kijk naar onze coole effecten". Dit vind ik erg jammer, want er wordt zoveel geld in gestopt terwijl er echt iets vets van gemaakt kan worden, maar goed.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik vind het echt commerciële bullshit to be honest en het gaat vooral over "kijk naar onze coole effecten". Dit vind ik erg jammer, want er wordt zoveel geld in gestopt terwijl er echt iets vets van gemaakt kan worden, maar goed.

    Dit betekent niet dat ik de youtube rewind niet leuk vind als idee trouwens, maar met al die youtubers - en creativiteit - samen kan je toch iets veel vetters doen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Dit betekent niet dat ik de youtube rewind niet leuk vind als idee trouwens, maar met al die youtubers - en creativiteit - samen kan je toch iets veel vetters doen?


    Is ook wel ontzettend commercieel en ze kunnen er inderdaad wel iets beters van maken.
    Zoals bij de rewind van 2014 dat stuk met de Ice Bucket Challange vond ik op zich wel heel gaaf gedaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO