• Hee hallo, voor mijn fourshot Bucketlist zou ik graag een bijpassende cover hebben. Er is enkel een niet-zo-klein probleempje. Ik suck in covers maken dus doe ik beroep op jullie, getalenteerde Quizletters. Ik heb niets te bieden als beloning maar ik kan je wel de eeuwige eer bieden en een vermelding in de story.

    Er zijn echter wel enkele eisen voor deze cover.
    Als titel zou ik graag: 'Bucketlist' hebben en als ondertiteltje: 'by Addie'. Het verhaal op zich is nogal komisch en zo cliché dat je helemaal warm van binnen wordt, dus ik zou dat graag weerspiegeld zien in de cover. Ik wil geen mensen op mijn cover. Ik zou wel graag een foto hebben van een minibusje dat op de weg rijdt en misschien ook een skyline van een of andere stad. Het lettertype moet niet al te sierlijk zijn, het liefste wil ik dat het leesbaar is xd. De rest laat ik over aan jullie fantasie.


    Heaven is a place that we all have

    Wat vind je hiervan? :Y) Ik heb al beter covers gemaakt, maar ik kan nog dingen aanpassen als je wilt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Wat vind je hiervan? :Y) Ik heb al beter covers gemaakt, maar ik kan nog dingen aanpassen als je wilt. (:



    wow wtf leah die is echt mooi!

    ik ga wachten maar als niemand anders wat instuurt, dan ben ik echt fucking tevreden met deze.


    Heaven is a place that we all have

    nog iemand die een kans wil wagen?


    Heaven is a place that we all have