• Hallo,
    ik ben opzoek naar iemand die misschien een cover wil maken voor mijn nieuwe boek. Veel eisen heb ik opzich niet. Hier zijn een aantal dingen over het boek:
    Titel: Stay Strong:
    Wattpadnaam: KissNiallerHoran
    Op de cover alle leden van 1D + Selena Gomez of alleen Niall en Selena Gomez.

    Bij de spoiler staat het eerste hoofdstuk want dat vat het meeste samen waar het over gaat.

    "Nien, schiet nou op!" wordt er naar boven geroepen. Ik zucht en kleed mij snel om en doe mijn haar gewoon los:
    FOTO
    "Ik kom al!" roep ik als ik klaar ben en ren naar beneden. Vier paar ogen kijken mij met open mond aan.
    "Boys, jullie vangen vliegen," zeg ik en plof op de bank neer.
    "Je ziet er echt heel mooi uit!" roept Louis dan. Ik grinnik even.
    "Denk je?" vraag ik onzeker. De jongens knikken.
    "Het is maar goed dat Niall met je mee gaat, anders had ik je echt niet laten gaan," zegt Liam. Ik rol met mijn ogen en glimlach dan.
    "Maar moeten we niet gaan?" vraagt Niall.
    "Weet ik niet. Jij moet rijden, dus we gaan als jij er klaar voor bent," zeg ik en pak mijn telefoon er bij.
    Niets nieuws te zien.
    "Dan gaan we," zegt Niall. Ik knik en sta op.
    "Have fun!" roept Harry.
    "You to!" roep ik terug en loop dan met Niall naar zijn auto. Beide stappen we in en Niall rijd weg.
    "Niall?"
    "Ja?"
    "Wanneer moeten jullie weer weg?" Niall zucht even.
    "Wil je dat nu echt bespreken?" Niall kijkt mij even serieus aan en ik knik.
    "Wanneer anders? vraag ik zacht. Niall zucht weer.
    "Na dit alles. Vanavond moet leuk zijn en dit onderwerp is totaal niet leuk." Niall kijkt weer even naar mij en richt zich dan op de weg.
    "Goed. Als je het beloofd dat we het er morgen over gaan hebben," zeg ik streng.
    "Goed."
    "Goed," zeg ik op dezelfde toon. Niall grinnikt even.
    "En wat ga jij doen?" Niet begrijpend kijk ik naar Niall.
    "Vanavond. Ga je met de girls of blijf je gezellig bij mij in de buurt?" Deze keer kijkt Niall iets langer mijn kant op.
    "Dat zie ik dan wel," zeg ik en glimlach. Niall glimlacht ook.
    Hij stopt voor het rode stoplicht en zwijgend wachten we tot hij groen wordt. Vanachter zie ik een auto heel snel op ons afkomen. Gelukkig staat hij op tijd stil.
    Het stoplicht springt op groen en Niall rijdt weg.
    "Kijk, een vallende ster!" roept Niall blij. Ik kijk opzij, maar zie niets. Niall begint te lachen en ik geef hem een speelse klap op zijn schouder. Niall slaat mij terug en zo gaat het een tijdje over en weer. Ik kijk opzij en zie een auto heel snel mijn kant op komen. Ik wordt bijna verblind door het licht.
    "Nina!" roept Niall. Vervolgens voel ik een harde klap. Het voelt alsof ik in een achtbaan zit die over de kop gaat.
    "Niall," zeg ik zacht en voel iets over mijn wang lopen. Langzaam draai ik mijn hoofd en zie Niall bewusteloos liggen.
    "Niall!" gil ik. Langzaam pakt hij mijn hand.
    "Niall," snik ik.
    "Het komt goed," zegt Niall zacht. Ik knijp zachtjes in zijn hand.
    "Ik beloof je dat het je geen pijn meer zal doen," zegt Niall zacht. Ik knik. Mijn hoofd begint te tollen en mijn zicht wordt wazig.
    "Niall!" roep ik paniekerig.
    "Het komt goed," zegt hij kalm. Ik schud mijn hoofd.
    "Ik kan niet zonder je," snik ik.
    "Dat hoeft ook niet," zegt Niall. De druk op mijn borstkas wordt groter. Mijn ademhaling stokt. Langzaam verdwijnt Niall en word ik mee genomen in het zwarte gat.


    Ik hoop dat er iemand is die een cover wil maken :)


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    niet meer nodig. Ik heb al iemand. Hier kan een slotje op


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth