Quiz van de week:
Zou jij geschikt zijn als inwoner van Miraian?
Miraian is een prachtig fantasieland. Het is opgedeeld in drie rijken: die van de elfen, dwergen en mensen. Elk van deze drie rijken hebben hun eigen kenmerken. Zo is het rijk van de dwergen bergachtig, het rijk van de elfen bestaat uit een enorm woud en de woonplaats van de mensen bestaat uit uitgestrekte velden.
Dit is een prachtig land om in rond te dwalen, en je te verwonderen over de pracht van de elfen, of de fantastische bouwwerken van de dwergen te zien.
Maar zou jij er ook g
nu doen
Topic van de week:
Ik heb een boek geschreven!
Story van de week:
No
Don't • Drama - Romantiek - OP • • 16+ wegens geweld en dergelijke • • Covercredits naar Qing • • Volledig Nederlands • • Start: 25/09/2016 • • Einde: xx/xx/201x • (lees verder) Poll van de week: wat is het leukste werelddeel - oost-europa - west-europa - zuid afrika - noord afrika - zuid-amerika - noord-amerika - azie - antartica Foto van de week: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=266428 Gedicht van de week: Zielgenoot Ik mis je Ik mis je meer dan ik hebben kan Waarom is onze timing zo slecht? Want onze liefde blijft zo oprecht Het blijft één grote chaos in mijn hoofd Als een lichtje in mijn hart wat niet dooft Ik mis je Ik mis je meer dan ik hebben kan Waarom blijven we het proberen? Omdat je me elke keer weet te charmeren Ik blijf de hoop maar in je ogen zien Je geeft me een kans, die ik niet verdien Ik mis je Ik mis je meer dan ik hebben kan Maar diep vanbinnen ben ik eigenlijk bang Dat onze timing nooit zal kloppen Maar mijn liefde voor jou zal nooit stoppen Misschien is de chaos te groot Maar hoe dan ook, jij blijft mijn zielgenoot RPG van de week: [RPG • 200] • Utrechts Studentenhuis • Lijstje van de week: 10 Grappige Star Wars Gifs Columns deze week: De Armeense gelukszoekster (Op)groeien Heimwee Lucht je Hart |
[ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2016 - 22:41 ]
Dit is mijn signature...