Hoi hoi!
Zoals je al ziet: Ik zoek rollen voor een fantasy verhaal, of beter gezegd, verhalen. De hoofdrollen zijn er al, maar ik heb ook een paar bijrollen nodig, en voor de afwisseling leek het me leuk als anderen die zouden maken!
Het is niet alleen fantasy, het is ook een steampunk verhaal. (Voor degenen die dat niet kennen: Steampunk is een genre waar je terug gaat in de tijd, dit kan van 1400 tot begin 1900 lopen, zo ongeveer, maar, je voegt er technologie toe die er toen nog niet was, misschien wel van nu, alleen dan met de materialen van toen. Ook kan er best vaak magie in voorkomen.)
Dit is een samenvatting van het verhaal (er moet nog een officiële komen):
En hier wat over de wereld:
Waarschijnlijk vraag je je nu af - als je die lappen tekst hebt zien staan en gelezen - waarom heb je nog rollen nodig?
Nou, ik kan op een paar dingen maar niet komen, bij veel heb ik niet eens een vaag idee. Verder is het idee best uitgebreid, maar op een gegeven moment beginnen al mijn personen een beetje op elkaar te lijken en dat is saai. Ik zoek de volgende personen:
- Koning en/of koningin van Anglia, Ruse, Talian, Ora, Norelei en Riggge.
Het enige wat verplicht is hiervoor, is dat ze boven de twintig zijn, en qua uiterlijk passen in het plaatje van die cultuur daar. (Bijvoorbeeld een bleek persoon voor Anglia, een juist getint persoon voor Talian, etc.)
Alleen het eerste lijstje hoeft ingevuld te worden.
- Een vriendje voor Jay
Als hij maar rond de zeventien is vind ik alles goed. Graag beiden de lijstjes invullen.
- Een paar leuke sidekicks
In Gaia gaan de hoofdpersonen natuurlijk niet alleen op pad, ze hebben wel reisgenoten. Je mag zelf bepalen wie dat is. (Als een pratende hond je cool lijkt of zoiets, kan dat ook! Het hoeven niet perse menselijke wezens te zijn.) Als je denkt dat je sidekick in beiden de werelden past, kan je beiden lijstjes invullen, alleen de eerste is verplicht.
Mocht je een idee hebben, graag! Hier de lijstjes, er zijn er twee, omdat iedereen zowel in Gaia als op aarde leeft. Je kan in Gaia een magische versie van jezelf zijn, en bijvoorbeeld een ridder zijn, of kunnen vliegen. Op aarde natuurlijk niet.
Lijstje voor Gaia:
En het lijstje voor aarde:
Als je wat invult heel erg bedankt alvast!
Ik kies trouwens gewoon de rollen die mij het handigste lijken, zoals bij een cover-aanvraag topic.
[ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 17:12 ]
obsessive rage