• Eigenlijk ben ik nog maar drie uur wakker, als het niet minder is, maar ssshhht. Ik heb vandaag al genoeg ontdekkingen gedaan en ik wilde die even met jullie delen!

    1) Als je getuigen van Jehovah aan je deur hebt en je gooit de deur niet onmiddellijk dicht, zijn die mensen best nog vriendelijk (en zij schenen ook blij te zijn dat ze geen deur tegen hun neus kregen).
    2) Sommige mensen hebben het principe van rechts zwemmen als je baantjes zwemt niet door: vijfentwintig meter langs de ene kant zwemmen, draaien, vijfentwintig meter langs de andere kant zwemmen.
    3) Als zelfs je eigen broer dat principe niet doorheeft, weet je dat je gefaald hebt.
    4) Het personeel van het zwembad mag ook een cursus krijgen in genoeg plaats vrijmaken om baantjes te zwemmen. Als er 37 man baantjes wil zwemmen, gaat dat niet op twee (één voor heen, één voor terug).

    En, wat zijn jullie interessante ontdekkingen van vandaag? :D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha :') Mijn bevinding is dat je níet 's nachts moet gaan schrijven als je half negen op wil staan.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hahaha :'D mijn bevinding is dat je nooit stukken cursus apart mag steken want die raak je dus kwijt. Ween.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn bevinding is dat mijn nieuw bankstel veel te lekker ligt. Als ik thuis kom en in de zetel ga zitten, val ik dus in slaap en is het opeens 19u30 en moet je nog aan het eten beginnen. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat er in Bulgarije veel mensen zijn die niet weten wat drop is, en dat ik niet als enige vind dat het Engelse woord ervoor te veel op likeur lijkt. Ook dacht er iemand dat zoethoutthee dropjessmaak was, en ik heb geleerd dat dropsmaken best moeilijk zijn uit te leggen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder