Aangezien ik ook mee doe aan de 'Go short' wedstrijd die momenteel bezig is.
Het concept van mijn story is echter nog een beetje een verrassing, aangezien ik tot het einde van het verhaal het een beetje onduidelijk wil laten wat er nou precies aan de hand is.
Dit is de samenvatting;
J U L E S
"Do you love me?"
"No, I don't."
"Yesterday you told me you wanted to marry me."
"I don't remember yesterday. I don't remember you."
Sam is twenty-three years old when he meets Jules. Jules is a twenty-year-old, overly enthusiastic, prudish girl, who sometimes seems to disappear from the face of the earth, only to resurface saying she has no memory of what has happened to her. Sam tries to find out what Jules hides from him, only to find out that Jules seems clueless to what she has been hiding from herself.
"I once knew a girl named Jules, until I found out Jules didn't even know herself."
Verder zou ik wer meer willen vertellen over het verhaal in een Pb mocht je een cover voor me willen maken, maar meer informatie nodig hebben.
De plaatjes maken mij niet zo heel veel uit, zolang het maar een beetje Zwart-wit is allemaal, hooguit met Rode en roze tinten. De sfeer moet een beetje dromerig, romantisch zijn, maar met een licht droevig randje.
Plaatjes zou ik er later nog wel bij willen zoeken, maar ik heb momenteel zelf nog geen idee wat ik precies zoek.... Ik heb het liefst alleen geen gezichten erop. De achterkant van een persoon is prima, of van de zijkant met het hoofd weggedraaid.
We've lived in the shadows for far too long.