[ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2016 - 0:16 ]“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
[ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2016 - 0:16 ]
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Die gasten waren volgens mij ook bij Superwoman maar dat weet ik niet zeker..
"If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh
Ik kan de video niet zien en het topic werkt niet Wel op de mobiele versie.
Ik heb het even opgelost! Ik vond de fout niet meteen, omdat je toch een quote gebruikte, maar de fout zag er iig zo uit: [*center][*quote][*/center][*/quote] Dit is even ter informatie voor de mensen die zich afvroegen hoe het juist kwam. c: Het lag niet aan het filmpje.
[ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 0:20 ]
What would Emma do?
Gigantopithecus schreef: Ik heb het even opgelost! Ik vond de fout niet meteen, omdat je toch een quote gebruikte, maar de fout zag er iig zo uit: [*center][*quote][/*center][/*quote] Dit is even ter informatie voor de mensen die zich afvroegen hoe het juist kwam. c: Het lag niet aan het filmpje.
Zapdos schreef: (...) Ik had dat inderdaad ook niet zo snel gezien (: Kwam er nog een sticky topic over?
Gigantopithecus schreef: (...) We zijn er mee bezig. (:
Gigantopithecus schreef: Ik heb het even opgelost! Ik vond de fout niet meteen, omdat je toch een quote gebruikte, maar de fout zag er iig zo uit: [*center][*quote][*/center][*/quote] Dit is even ter informatie voor de mensen die zich afvroegen hoe het juist kwam. c: Het lag niet aan het filmpje.
Oh nee, niet dat liedje :') Echt dat typisch kampliedje :p Die handenstand en die andere man toen die opzij ging
I've hurt you again. How foolish can one man be?