• Een ander forum waar ik veel op zit, heeft een functie waarmee je topics kan volgen en ontvolgen (geen abo, echt puur in/uit de 'mijn topics'-lijst). Het grote voordeel hiervan is dat je geen honderd 'MT' reacties krijgt en wanneer je een topic zat bent, het topic weer uit jouw lijst met topics kan halen, zodat die niet constant verschijnt. Zou zoiets niet ook mogelijk zijn voor q?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik denk niet dat ze deze functie gaan toevoegen als de 'Neem Abo op dit topic' al kan. Maar wat jij voorstelt is wel een stuk handiger.


    16 - 09 - '17

    Dit voorstel is al heel vaak gedaan en al heel vaak afgewezen als ik mij correct herinner. In één van de sticky topics in het subforum suggesties heb ik er het volgende over gevonden:

    Topics uit je historie halen: Daarvoor is het je historie en het is technisch gezien niet mogelijk.


    Dus ik neem aan dat het nog steeds niet mogelijk is en het is dus sowieso ook niet de bedoeling is van je topic historie, dit is je topic geschiedenis en daarmee dus alle topics waarop je gereageerd heb. Het draagt dus een andere functie. Om topics op te lijsten kan je de abo functie gebruiken (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Lukt dat niet met opnieuw in het topic reageren met 'geen notificaties' aan? Of gaat dan ook meteen je abo weg?
    Al kan het zijn dat ik het verkeerd begrijp..

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 16:39 ]

    GredWeasley schreef:
    Dit voorstel is al heel vaak gedaan en al heel vaak afgewezen als ik mij correct herinner. In één van de sticky topics in het subforum suggesties heb ik er het volgende over gevonden:

    (...)

    Dus ik neem aan dat het nog steeds niet mogelijk is en het is dus sowieso ook niet de bedoeling is van je topic historie, dit is je topic geschiedenis en daarmee dus alle topics waarop je gereageerd heb. Het draagt dus een andere functie. Om topics op te lijsten kan je de abo functie gebruiken (bloos)


    Ik vind het eigenlijk niet de beste oplossing, want je krijgt dan een berichtje van élke reactie, en dan is je inbox soms volgespamd. Al denk ik inderdaad niet dat er snel iets anders komt, aangezien het probleem ook niet zo erg vervelend is (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    GredWeasley schreef:
    Dit voorstel is al heel vaak gedaan en al heel vaak afgewezen als ik mij correct herinner. In één van de sticky topics in het subforum suggesties heb ik er het volgende over gevonden:

    (...)

    Dus ik neem aan dat het nog steeds niet mogelijk is en het is dus sowieso ook niet de bedoeling is van je topic historie, dit is je topic geschiedenis en daarmee dus alle topics waarop je gereageerd heb. Het draagt dus een andere functie. Om topics op te lijsten kan je de abo functie gebruiken (bloos)


    Ahh jammer, maar als het niet mogelijk is, dan niet.
    Hoe kan ik daar compleet overheen gelezen hebben? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Lijkt mij een goed idee.
    Ik weet niet of het technisch onmogelijk is, het klinkt wel haalbaar..


    Aan niets denken is ook denken.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik vind het eigenlijk niet de beste oplossing, want je krijgt dan een berichtje van élke reactie, en dan is je inbox soms volgespamd. Al denk ik inderdaad niet dat er snel iets anders komt, aangezien het probleem ook niet zo erg vervelend is (:


    Je kan ook de notificaties van berichten op het forum bij je instellingen uitzetten en je abo lijst af en toe checken net als je nu doet bij je mijn topics lijst toch? Of begrijp ik je nu verkeerd?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Je kan ook de notificaties van berichten op het forum bij je instellingen uitzetten en je abo lijst af en toe checken net als je nu doet bij je mijn topics lijst toch? Of begrijp ik je nu verkeerd?


    Kan je dan ook zien dat er een nieuw bericht is? Idk, ik kijk daar nooit. Maar als dat zo is, dan is het probleem meteen wel opgelost in mijn ogen (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)

    Kan je dan ook zien dat er een nieuw bericht is? Idk, ik kijk daar nooit. Maar als dat zo is, dan is het probleem meteen wel opgelost in mijn ogen (:


    Ik gebruik het eigenlijk ook nooit, haha, maar ik zie nu dat er niet zoals bij de stories bijstaat wanneer er voor het laatst iets is bijgewerkt etc. Misschien (als het technisch gezien haalbaar is) zou dat toevoegen dan wel een optie zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Dit voorstel is al heel vaak gedaan en al heel vaak afgewezen als ik mij correct herinner. In één van de sticky topics in het subforum suggesties heb ik er het volgende over gevonden:

    (...)

    Dus ik neem aan dat het nog steeds niet mogelijk is en het is dus sowieso ook niet de bedoeling is van je topic historie, dit is je topic geschiedenis en daarmee dus alle topics waarop je gereageerd heb. Het draagt dus een andere functie. Om topics op te lijsten kan je de abo functie gebruiken (bloos)


    Kan er naast "mijn topics", "actieve topics" en "mijn abo's" dan niet nog een functie bijkomen? Iets zoals "favoriete topics" ofzo?


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Kan er naast "mijn topics", "actieve topics" en "mijn abo's" dan niet nog een functie bijkomen? Iets zoals "favoriete topics" ofzo?


    Dat is exact waar je abo lijst al voor is, die staat ook in het kopje favorieten. Nog een lijst lijkt mij dus onhandig en mogelijk onoverzichtelijk. Maar ik begrijp wel heel goed dat het jammer is dat daar niet gewoon ook een "laatste reactie" of iets in die richting staat zoals ook bij de stories in je abo lijst het geval is, zodat je in die lijst kan zien of er nog gereageerd is. Dat lijkt mij eigenlijk de snelste, handigste en meest productieve manier om het op te lossen. Echter heb ik geen idee wat de mogelijkheden precies zijn en of over zoiets al eerder iets is gezegd/voorgesteld. Daar zou dan naar moeten gekeken worden, mocht men dit een prettig voorstel lijken.


    Happy Birthday my Potter!