• Ja mensen,, Deze chick gaat der bek ook ff open trekken ^^
    Iedereen zit nu te zeiken over BIll en alles ,maar like ,, laat ze lekker? Als het je zo zwaar irriteerd wrm dan al die topics erover?
    Like, als jullie hem zo weetikveel onorgineel fseu vinden ,, wrm dan een heel drama daarover?
    Laat hem lkkr onorgineel zijn ,,als hij zich daar prettig bij voelt ^^ Tsijn ook maar mensjes.. Denkik xD
    Maar laat ze lkkr mensjes sijn ,, EN doen wat ze niet laten kunnen ,, wnt ik word een beetje moe van al dat gezeik ^^
    Sidney heeft gesproken..
    EN je kunt het met me eens zijn of neit.. Maar hou het netjes ^^


    Crack a bottle

    Jij zegt; laat ze lekker terwijl je er zelf het zoveelste topic over opent?


    Sing the song of the stars for me.

    Jij zegt; laat ze lekker terwijl je er zelf het zoveelste topic over opent?


    ZO kun je het ook zien ,maar mijn topic gaatniet perse over th maar over de mensjes die over ze zeiken ^^ Duss mischien iets beter lezen ^^ (A)


    Crack a bottle

    Het iriteerd mij op het moment heel erg.. dat jij like.. de hele tijd like gebruikt fseuw _O_


    Tjaa xD Overheen lezen?


    Crack a bottle

    (...)

    Tjaa xD Overheen lezen?
    Ja goed idee zal ik proberen in het vervolg.. sorry ben ik een klote bui.. maar je hebt ergens denk ik wel gelijk


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    ZO kun je het ook zien ,maar mijn topic gaatniet perse over th maar over de mensjes die over ze zeiken ^^ Duss mischien iets beter lezen ^^ (A)

    Ik kan lezen, dankjewel.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)Ja goed idee zal ik proberen in het vervolg.. sorry ben ik een klote bui.. maar je hebt ergens denk ik wel gelijk

    Ach ,, bn ik ook wel een xD
    EN Dankje xD DEnkik :P


    Crack a bottle

    (...)
    Ik kan lezen, dankjewel.

    alsjeblieft?


    Crack a bottle

    Nou, dan ben ik het wel met je eens! xD


    Träume sind wirklich!!

    Nou, dan ben ik het wel met je eens! xD

    HeHe xD Dankje ^^


    Crack a bottle

    EensHeid
    x']