• .. en dat vind ik dus helemaal niet leuk!

    Oke goed, het was er niet heel goedkoop, maar dat is de enige plek in mijn woonplaats waar ik het garen kan kopen wat ik het meeste gebruik. En mijn moeder koopt er haar schilderspullen. En nu gaan ze met pensioen en gaat de winkel weg (huil).

    Missen jullie een winkel in jullie buurt die onlangs is weggegaan?

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 22:35 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik mis winkels niet. Ik háát winkelen echt verschrikkelijk hard.
    De broodjeszaak in de buurt dreigde wel weg te moeten omdat er misschien een nieuwe weg aangelegd ging worden. Toen kon ik wel huilen (het zijn echt de beste broodjes van België die ik ooit gegeten heb.
    Maar dat is gelukkig niet gebeurd. En als het ooit gebeurt, ga ik echt huilen.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    - Serieus? Ik ben echt dom, sorry. I.p.v aanpassen drukte ik op quoten. driedubbelpost -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 22:38 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Aw nooo :< Wat jammer!

    Ik mis de V&D, maar ik denk half Nederland wel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hier zijn er de afgelopen maanden zoveel winkels weggegaan. Als je hier loopt zie je allemaal legen winkelpanden. Gewoon niet normaal D:. De winkel waar ik in werk gaat verbouwen en de voorbereidingen waren vandaag. Kleding verplaatsen, kleding uit een gigantische wand halen en nog meer karweitjes. Minstens tien mensen vroegen aan mij: 'Gaan jullie ook weg?'


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik weet niet of dat wat voor je is, maar bij ons bij de action hebben ze een een hele wand van twee en halve meter breed tot aan het plafond met wol en alles.


    You were born original, don't die as a copy.

    Altijd zonde als winkels sluiten, of dat door de economie komt of omdat ze zelf willen. In mijn dorp zijn de enige drogist en drankwinkel weg. Voor de drogist was de concurrentie te hoog met de aankomt van de Etos en de Kruidvat die er tegenover zat.

    Zo jammer als er winkels weggaan.

    Ik mis de V&D ook heel erg, ik kwam er echt vaak.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel veel winkels die ik leuk vind gaan weg :c
    London mode (alternatieve kledingwinkel) is ook (al wel een tijdje) weg en die mis ik zó erg :C


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Heel veel winkels die ik leuk vind gaan weg :c
    London mode (alternatieve kledingwinkel) is ook (al wel een tijdje) weg en die mis ik zó erg :C


    Yep ik mis de London ook ): De binnenstad bij mij (Zwolle) begint idd ook leeg te stromen qua winkels en het lijkt alsof er zo goed als alleen maar (merk)(kleding)winkels bijkomen... Aangezien we nu ook een Primark en een Canadees warenhuis krijgen...
    Ugh... Ik ben blij dat zo goed als al mijn favoriete winkels er nog zijn, al zal het me niet verbazen als ook die langzaam zouden verdwijnen.


    Credendo Vides

    Ik heb niet echt favoriete winkels. Ik ga wel eens graag binnen bij de Action of bij Ava, voor goedkopere (Action) en duurdere (Ava) knutselspullen, maar dat is het ook een beetje. Ofnee, de AS Adventure en de Decathlon zijn ook favoriete winkels, maar daar moet ik al verder voor rijden.

    Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuwe gemeente. Ik kan niet wachten om daar naar de lokale winkeltjes eens te gaan kijken. En momenteel rijdt mijn bus naar het werk anders omdat er omleiding is vanwege 2-3 weken kermis. En door de omleiding heb ik een knutselwinkeltje ontdekt. Dus als ik nog eens benodigdheden moet hebben, ga ik ook zeker daar eens naar toe. :Y)

    Waar ga je nu dan naar toe voor garen enzo? Doen ze nu misschien geen uitverkoop? Dan kan je veel inkopen doen momenteel. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb niet echt favoriete winkels. Ik ga wel eens graag binnen bij de Action of bij Ava, voor goedkopere (Action) en duurdere (Ava) knutselspullen, maar dat is het ook een beetje. Ofnee, de AS Adventure en de Decathlon zijn ook favoriete winkels, maar daar moet ik al verder voor rijden.

    Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuwe gemeente. Ik kan niet wachten om daar naar de lokale winkeltjes eens te gaan kijken. En momenteel rijdt mijn bus naar het werk anders omdat er omleiding is vanwege 2-3 weken kermis. En door de omleiding heb ik een knutselwinkeltje ontdekt. Dus als ik nog eens benodigdheden moet hebben, ga ik ook zeker daar eens naar toe. :Y)

    Waar ga je nu dan naar toe voor garen enzo? Doen ze nu misschien geen uitverkoop? Dan kan je veel inkopen doen momenteel. :Y)


    Ze geven wel korting, maar het is nog steeds duurder dan in een winkeltje in de grote stad. Verder heb ik al heel veel garen dus deze 'sale' laat ik voor wat het is.

    @ SPECS / Jolijn: De Action heeft garen wat kwalitatief minder goed is. En veel is agryl, ik haak met katoen ^^
    Maar als ik nog eens een deken ga haken, zal ik wel naar de action of de wibra gaan.