Oké, ik heb geen idee waar ik dit moet zetten, dus mijn excuses als het hier niet thuishoort.
Ik probeer sinds gisteren mijn oud Harry Potter en de Gevangene van Azkaban-spel weer te installeren op mijn computer, maar ik krijg telkens zo'n Critical Error. Nu moet je weten dat ik van dat soort errors even veel begrijp als van een Chinese krant, dus ik heb geen idee wat ik ermee moet aanvangen. Ik heb het aan mijn pa gevraagd en die zij dat het wellicht iets wat met compabiliteitsdingen en 32 en 64 bit (zoals ik zei: ik begrijp hier evenveel van als van een Chinees). Ik heb geprobeerd op te zoeken hoe ik dat oplos, maar het werkt niet.
Nu - ik ben dus op het internet gaan kijken naar soortgelijke problemen en oplossingen, maar ik zag dat er altijd bij lijn twee, drie en vier van die error verschillen zijn met mijn lijnen. Ik vraag me af of ik dan de oplossingen die aangeboden worden ook kan gebruiken of dat dat niet gaat? Onder de quote hier staat de error die ik krijg en de vetgedrukte verschillen telkens. Ik hoop dat iemand me kan helpen. c:
No Label
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2097 MHz with 1023MB RAM
Video: AMD Radeon(TM) HD 8610G (1404)
LockRect failed: D3DERR_DEVICELOST
History: UD3DRenderDevice:ReadPixels <- UD3DRenderDevice:Present <- UGameEngine:Draw <- UWindowsViewport:Repaint <- UWindowsClient:Tick <- ClientTick <- UGameEngine:Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Alvast bedankt!
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried