Ik ben niet iemand die trots gaat lopen pronken met cadeau's, maar oh mijn god, ik moet jullie vertellen over de souvenirs van mijn ouders. Een tijdje terug was mijn vader een aantal dagen naar Zwitserland met een treinreis met een groep vol treinnerds. En ergens halverwege stuurde hij een foto van een aantal koeien met daarbij: "Manon haar vriendinnen", of iets in die aard. Dat is natuurlijk super grappig, want ik heb met mijn ouders een soort van inside joke dat iedere keer als we langs een wei met koeien komen (en tussen het grote dorp, en het dorp waar ik woon zijn nogal wat weiland :') ) ik zeg "Ik houd van koeien", en y'know, dat is wel waar ook, maar ik houd van bijna alle dieren. (Ik bedoel, kijk eens naar koeien, met hun schattige snuitjes en omfg.) Maar goed, toen kwam mijn vader thuis en had hij voor iedere natuurlijk souvenirs, en voor mij had hij een koeienknuffel. Ik was echt super blij! Ik houd van knuffels. Ik houd van koeien, en die koe had ook nog eens zo'n alpenbel! OH MY GOD!
Maar dat is niet alles, oh nee. Zoals sommige misschien uit vorige topics hebben gezien, zijn mijn ouders twee weken weg geweest en ik had het niet echt verwacht, maaaar ze hadden ook weer een souvenir voor mij, omdat ik zo goed op het huis hebben gepast (stiekem denk ik dat het is omdat ze om me geven ;p). Maar dat was dus een of andere soort cola-achtige drank, een koekje, en .... jawel hoor: een panda-ding wat op zonne-energie met zijn kont wiebelt! En die heeft ook nog eens een bril op! Waar halen ze dat vandaan!
Dus, onnodige om te zeggen dat dat gewoon hemelse souvenirs zijn. Dus, wat zijn jullie verhalen omtrent dit onderwerp?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt