• Binnenkort heb ik dus een bruiloft van een goede vriendin en ik heb al een leuk jurkje. Alleen zou ik graag een paar niet zo dure, maar comfortabele zwarte pumps willen kopen. Het probleem is alleen dat ik met mijn maat 42 nooit in pumps kom, zelfs als ik de goede maat heb. Hebben jullie misschien tips wat ik hier mee moet? Mam zegt dat ik misschien brede voeten heb.:|

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 22:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb volgens mij ooit zwarte schoenen met een hakje gekocht, voor het gala van mijn middelbare school, van het merk Durea. Ik heb zulke brede voeten dat ik in gewone schoenen in maat 42 pas, terwijl ik eigenlijk 39 heb. In ieder geval, je zou eens kunnen kijken op hun website.

    https://durea.nl/collectie/

    Het zijn misschien niet de pumps die je alle super dunne kleine meisjes aan hebben met kleine voeten en die hun hakken bij de Van Haren kopen, maar ze zijn wel comfortabel (:

    Edit: Ik zou als ik jou was wel gewoon naar een winkel gaan om te passen en niet zomaar op de website kopen. Je moet toch passen welke breedte maat voor jou geschikt is enzo. Maaar waarschijnlijk heb je genoeg ervaring met dit soort situaties dat ik je dat niet hoef te vertellen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 22:20 ]

    Ik heb precies het tegenovergestelde probleem, mijn voeten zijn zo smal dat ze nergens in blijven zitten, haha.
    Misschien is het een idee om naar een ander soort schoenen te kijken, zoals sleehakken? Zeker schoenen die bandjes hebben zitten vaak wat ruimer dan pumps.


    Your make-up is terrible

    Krull schreef:
    Ik heb volgens mij ooit zwarte schoenen met een hakje gekocht, voor het gala van mijn middelbare school, van het merk Durea. Ik heb zulke brede voeten dat ik in gewone schoenen in maat 42 pas, terwijl ik eigenlijk 39 heb. In ieder geval, je zou eens kunnen kijken op hun website.

    https://durea.nl/collectie/

    Het zijn misschien niet de pumps die je alle super dunne kleine meisjes aan hebben met kleine voeten en die hun hakken bij de Van Haren kopen, maar ze zijn wel comfortabel (:

    Edit: Ik zou als ik jou was wel gewoon naar een winkel gaan om te passen en niet zomaar op de website kopen. Je moet toch passen welke breedte maat voor jou geschikt is enzo. Maaar waarschijnlijk heb je genoeg ervaring met dit soort situaties dat ik je dat niet hoef te vertellen.



    Hmmm ja weetje, ik heb helaas nooit heel veel hakken kunnen passen. Want mijn moeder zegt 'daar kun je toch niet op lopen', maar de keren dat ik het probeerde kwam ik er gewoon niet in. Sowieso is naar de winkel gaan dan wel handiger ja, maar zolang er geen verzendkosten zijn zoals bij zalando dan vind ik het niet erg om ergens te bestellen.

    Ik heb net even op die site gekeken en dat is inderdaad niet het soort hak wat ik bedoelde, die schoenen daar vind ik persoonlijk ontzettend lelijk.=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Ik heb precies het tegenovergestelde probleem, mijn voeten zijn zo smal dat ze nergens in blijven zitten, haha.
    Misschien is het een idee om naar een ander soort schoenen te kijken, zoals sleehakken? Zeker schoenen die bandjes hebben zitten vaak wat ruimer dan pumps.


    Ik heb eens een paar sleehakken gehad, zat op zich lekker maar het elastiek wat ik achter me voet had zitten sneed erin dus dat was ook al weer niet zo'n succes. En ik had het gevoel dat hij de hele tijd zou uitvallen.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Zalando?
    Ik heb zelf 0% ervaring met pumps, want ik kan totaal niet op hakken lopen. En anders lijkt mij het handig om in de winkel te passen. Dan weet je gelijk of het goed zit ^^.


    Seasons will change, but I shall remain

    Als je maar weinig kans hebt om te vinden wat je wilt, denk ik niet dat het veel zin heeft om naar één, twee schoenwinkels te gaan om het te vinden. Zelf zou ik zoveel mogelijk websites afgaan van allerlei schoenwinkels in de wijde omgeving en kijken of er één grotere maten in hun collectie zitten heeft of anders kijken waar je schoenen kunt vinden die zoveel mogelijk in de buurt komen van wat je zoekt. Eventueel kun je ook de telefoon pakken als er niets online te zien is of desnoods een winkelstad in gaan en systematisch in zoveel mogelijk winkels naar binnen gaan, meteen vragen aan zo'n vrouw of ze dat heeft of dat ze je eventueel kan helpen en zo niet, meteen andere winkel. Proberen zoveel mogelijk locaties na te gaan zou ik doen. Niet je hele middag hangen te treuzelen in één, twee, drie winkels en alles nog maar eens doorsnuisteren om toch maar iets te vinden daar. Ik zou schoenwinkels (plaatsnaam) intypen op google of van enkele plaatsnamen, ze allemaal op een lijst zetten en dan zoveel mogelijk sites aflopen en degene die geen online collectie hebben staan zou ik opbellen. Dan kun je er heel wat doen in heel korte tijd, want je hoeft geen kilometers af te leggen, telkens van de ene winkel naar de andere.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 22:39 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.