Welllll, zelf draag ik heel graag jurkjes. Dus als je dan jurkjes meeneemt en daar een leren jasje voor (kun je aandoen in het ziekenhuis) en twee/drie paar leggings, dan kun je de leggings aandoen als het koud is en zonder als het warm is. Zo hoef je niet lange en korte broeken mee te nemen, maar goed het hangt dus wel af van je stijl.^^ Dan zou ik daar een paar open schoenen en een paar dichte schoenen bij inpakken. Onderbroeken,sokken, bh's. Klein parfummetje, douchegel, nagelknipper (niks zo vervelend als gebroken nagels en geen knipper), een kam/borstel, make-up/make-up remover/wattenbollen. Iets van eten voor onderweg, zakdoekjes, handcreme, powerbase (oplader voor onderweg), telefoonoplader. DE PI/medicijnen als je die slikt, zeer belangrijk =p Maandverband (just in case), pleisters,zonnebril, bikini (?), pyjama, deo, tandenborstel, tandpasta, haar elastiekjes/klem, boek (?), koptelefoon/oortjes, geld/pinpas, rugzakje (voor in de stad), bidon (kun je vullen in het hotel), plastic zakjes (voor als je eten het hotel uit wilt sneaken zoals ik dat deed, scheelt je weer voor de lunch ='D)....en dat was het wel zo'n beetje.c:
Dat is eigenlijk alle shit die ik altijd meesleep en wat ik echt nodig vind, het ligt er net aan wat je graag wilt.^^
You were born original, don't die as a copy.