• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:44 ]

    Ik heb dat ook met columns nu. Je ziet steeds columns van vaak dezelfde twee personen (en ik lees ze wel) maar ik wil graag ook een keer wat vaker columns van anderen lezen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb dat ook met columns nu. Je ziet steeds columns van vaak dezelfde twee personen (en ik lees ze wel) maar ik wil graag ook een keer wat vaker columns van anderen lezen.


    Zou je mij kunnen uitleggen wat een ''collumn'' is? (-:

    Wolfram schreef:
    (...)

    Zou je mij kunnen uitleggen wat een ''collumn'' is? (-:


    Op de voorpagina staat er naast 'Nieuws' ook 'Columns'. Een soort van verhaal over wat iemand heeft meegemaakt of wat diegene aanspreekbaar wilt maken. Soort van blog, maar dan maar één artikel in een blog.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik hoop dat er in de komende tijd nieuwe columnistenverkiezingen volgen, want ik vind het ook jammer dat er zo weinig geschreven worden, haha. De columnisten zijn ook maar met vier meer.
    Blogs lees ik persoonlijk ook graag, maar er zijn er geloof ik altijd al weinig geweest. Toch zolang ik hier zit. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oops

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 13:49 ]

    Standal schreef:
    Ik heb dat ook met columns nu. Je ziet steeds columns van vaak dezelfde twee personen (en ik lees ze wel) maar ik wil graag ook een keer wat vaker columns van anderen lezen.


    Hier ben ik het mee eens. De CotM wedstrijd is ook leuk en wel, maar soms is het net alsof er voor de Linda wordt geschreven. Het is.. meh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat kan :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    FlRE schreef:
    Dat kan :')


    Ja he, vind ik nou ook :')

    Ik kan mezelf niet echt herinneren dat het vaak gebruikt werd. Ik heb er in ieder geval nooit echt iets mee gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik kan mezelf niet echt herinneren dat het vaak gebruikt werd. Ik heb er in ieder geval nooit echt iets mee gedaan.

    Dit. Ik heb het vroeger enkele keren gebruikt, maar eigenlijk vind ik het persoonlijk zo interessant niet.
    Maar ik voel wel dezelfde verveeldheid met columns. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Burritho schreef:
    Ik kan mezelf niet echt herinneren dat het vaak gebruikt werd. Ik heb er in ieder geval nooit echt iets mee gedaan.


    26 - 02 - '16