Mijn allerlaatste toetsweek begin aankomende week. Ik moet nog het een en ander afsluiten en nog een flink stuk leren maar het is te overzien.
Nu is alleen het probleem dat mijn ouders het hele weekend thuis zijn. Normaal gesproken gaan ze varen in de zomer in het weekend maar mijn vader is nu alles buiten het huis opnieuw aan het verven en konden ze niet gaan.
Met andere woorden: mijn moeder zit de hele dag door de kamer heen te lopen en de hele tijd tegen mij te praten, daarnaast is ze van plan om vandaag ook de hele dag schoon te gaan maken wat veel kabaal geef. Mijn vader is dus aan het verven maar ook aan het schuren waar een klote lawaai van af kwam.
Met andere woorden, niet echt een rustige plek om te studeren. Nu wilde ik naar de bieb gaan maar bedacht mij opeens dat die op zaterdag tot 12.00 open is, dus dat is ook geen optie. Op mijn kamer studeren gaat niet want ik heb daar geen bureau en het is er echt een bende. Ik heb dus niet echt een rustige plek in de buurt waar ik aan school kan werken en ik word er een beetje moedeloos van want ik ben altijd al heel snel afgeleid.
"Ignite, my love. Ignite."