• Okeee, ja, ik ben een saai persoon, dus mijn wilde avonturen zijn anders dan zat worden en in Parijs opduiken opeens. Maar goed, alsnog het lezen waard als je een beetje entertainment of leedvermaak wilt.
    Dus, het begon ermee dat ik examen had. Het ging niet fantastisch goed, niet zeer slecht, het was gewoon te warm. Enfin, toen naar mijn kot gegaan, om de trein te nemen. Ik kom aan in het station om de trein van 17:57 te halen. De trein van een half uur eerder had dertig minuten vertraging ofzo, dus die nam ik. In principe geen probleem, het is letterlijk dezelfde trein. Maar, na een tien minuutjes, of minder, staan we ineens stil. Tof. Jaja, ga maar weer rijden, ik mis mijn trein nog. Nope, er was een technische storing aan de locomotief. Die trein heeft toen zo'n uur sil gestaan, en is toen terug naar Leuven gekeerd. Daarbij moet ik vermelden dat het grootste deel van de tijd de airco uit was en de deuren niet open mochten. Fantastisch! Ik wilde naar huis, want ik was moe, ik wilde in een holletje kruipen en doodgaan, en ik had hoofdpijn. Dus, anderhalf uur later stonden we weer met z'n allen fijn te wachten in Leuven, nog geen meter verder gekomen, ooh goody. Dan denk je, ga terug naar je kot, dan ga je morgenvroeg wel af. NEE, er is weer staking vandaag, fml. Dus, ik had die trein van half acht maar genomen, die sloot nog niet eens aan op mijn volgende trein, maar bon, ik was al iets verder. In Liege had mijn trein naar maastricht al twintig minuten vertraging, en uiteindelijk: afgelast! Jawel, en de trein erna ook. Er reden helemaal geen treinen meer. (: Dus ik ben naar de balie gegaan, heb een beetje geklaagd daar, en het bleek dat er nog een deel andere mensen naar Maastricht moesten. Dus, toen heeft de NMBS allemaal taxis geregeld. :') Jep, ik ben met een taxi met nog zes andere mensen naar het station in Maastricht gebracht geworden, waar we rond half tien aankwamen ofzoiets. En toen zijn mijn moeder en ik nog naar opa gereden, want ik had afgesproken met opa dat ik bij hem zou gaan eten, en toen hebben we om tien uur nog frietjes zitten eten met z'n tweeën. Opa had gewoon gewacht op mij, ocharm.
    Ik ben thuis geraakt, maar hoe..

    En nu vanochtend heb ik mij bezig gehouden met een klacht in te dienen, want ik heb ook al eerder vermeld hier dat ik twee dagen langer in Leuven moest blijven door de staking en vervolgens opgehaald moest worden in Landen, en dat ik in Luik twee uur heb moeten wachten in plaats van tien minuten door een seinstoring. Dat was vrij therapeutisch. In zo'n 500 woorden heb ik hen dus even verteld dat ik het onprettig vond om langer over mijn reis te doen dan 1 uur.
    En vervolgens heb ik een mail gestuurd naar classic fm om hen te melden dat de online radio het niet doet, op een vrij sassy manier. (zoiets van: het is prettig dat u uw website heeft vernieuwd, maar het is nog prettiger moest uw online radio het doen.)
    Lol, dus ik heb me wel geamuseerd vanochtend. Ik moet echt vaker klachten indienen, zoiets doet goed. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vooral het deel waar je enthousiast bent over klachten indienen is grappig xD


    ~My Mind Is Free~