• Niet dat jullie je interesseren waarom ik me even dom voel, maarja, ik ga het toch hier zeggen ^^
    Op de stage van mijn vriend zit een meisje die hem leuk vind. Ze hebben de hele tijd lichamelijk contact, en dat vertelt hij mij ook gewoon. Op hyves zit hij steeds met haar te krabbelen (nooit met mij btw -_-) Vraagt ze waarom hij niet op stage was en dan zegt hij: Ik was ziek, zie je snel weer, xx. En zulk soort berichtjes.
    Nu is het probleem, hij is doodjaloers. Als iemand op hyves ook maar xxx of als ik dat stuur, word hij zoooo boos! En als ik er iets van zeg bij hem is het altijd van: Doe niet zo jaloers! en dan gaat hij me uitlachen. Ik voel me dan zo belachelijk.
    Maar ik wil hem niet kwijt! We hebben nu al langer dan 3 jaar een relatie...
    En nu voel ik me dom, omdat ik over zo iets simpels als dat mens ga inzitten...
    Bedankt voor het lezen...
    xoxo

Your make-up is terrible

Je moet hem gewoon goed duidelijk maken, dat je dat wel gewoon mag schrijven. Of jullie spreken af om het samen niet te doen :)
    Maar gewoOn een serieus gesprekje met hem begiinnen.

Maar hOee bdl je lichamelijk contact??:S
    Wat doen ze dan zoal?

byee byeee. X. S (k)

Je moet hem gewoon goed duidelijk maken, dat je dat wel gewoon mag schrijven. Of jullie spreken af om het samen niet te doen :)
    Maar gewoOn een serieus gesprekje met hem begiinnen.

Maar hOee bdl je lichamelijk contact??:S
    Wat doen ze dan zoal?

byee byeee. X. S (k)

Nou bijvoorbeeld, hij kwam haar laatst tegen, meteen sloeg hij haar op haar kont (vertelt hij ook gewoon) 'Maar wel heel hard' zegt hij dan -_- Altijd kietelen, of laten schrikken enzo.

En dankje ^^

Your make-up is terrible

(...)

Nou bijvoorbeeld, hij kwam haar laatst tegen, meteen sloeg hij haar op haar kont (vertelt hij ook gewoon) 'Maar wel heel hard' zegt hij dan -_- Altijd kietelen, of laten schrikken enzo.

En dankje ^^

Op der kont:0.?!. Maar miss is het alleen maar voor de grap.Kweenieejj hwor. Of hij probeert je juist jaloers te maken. Maar iniedergeval. Ik zou met hem praten ;)

X.s

(...)

Op der kont:0.?!. Maar miss is het alleen maar voor de grap.Kweenieejj hwor. Of hij probeert je juist jaloers te maken. Maar iniedergeval. Ik zou met hem praten ;)

X.s

Ik denk niet dat ik het erover ga hebben. Ik weet zeker dat hij me dan weer uitlacht en zegt dat ik niet zo jaloers moet doen.

Your make-up is terrible

(...)

Ik denk niet dat ik het erover ga hebben. Ik weet zeker dat hij me dan weer uitlacht en zegt dat ik niet zo jaloers moet doen.

Dan wordt het ook niet egt opgelost,, "de zaak"
    Maar hij zal je tog vast begrijpen, als je met hem wil praten over jullie relatie.:S.
    Ik vind het raar als hij je dan gaat uitlachen.. -.-

(...)

Dan wordt het ook niet egt opgelost,, "de zaak"
    Maar hij zal je tog vast begrijpen, als je met hem wil praten over jullie relatie.:S.
    Ik vind het raar als hij je dan gaat uitlachen.. -.-

Ik heb net met hem gepraat, en hij deed er nogal luchtig over. Hij zei dat hij alleen maar aardig deed.

Your make-up is terrible