Ik ben niet heel erg fan van de lucht-je-hart-topics, maar ik wil dit toch even kwijt...
Ik twijfel al heel lang of ik mijn studie eigenlijk wel leuk genoeg vind, maar heb na mijn eerste jaar besloten dat ik in ieder geval mijn Bachelor wil halen.
Nu heb ik afgelopen periode (mede door een keelamandel-operatie) alle drie mijn vakken niet gehaald en heb ik de eerste week van de nieuwe periode gemist, waardoor ik voor alle vakken groepjes had moeten maken en nu dus niet heb. Verder heb ik nauwelijks vriendinnen op mijn studie en hebben sommige vriendinnen buiten mijn studie me teleurgesteld. Mijn keel wil ook nog steeds niet meewerken (af en toe nog steeds pijn en constant moeite met slikken), ik ben twee keer aan mijn knie geopereerd en dat voel ik af en toe nog en ik voel me eigenlijk bijna nooit topfit. Ik heb vaak buikpijn en soms een soort druk op de borst en hoofdpijn op de slechtste momenten.
Kortom: het gaat allemaal even niet zo lekker met me. Ik heb ook echt nog een heleboel leuke dingen in mijn leven (het is heus niet allemaal doffe ellende) maar op dit moment overheersen de vervelende dingen.
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain