• over de verhaallijn van mijn SOTY?

    Ik ben namelijk alles wat in grote lijnen aan het zetten, aangezien ik op voorhand een beetje moet weten wat ik wanneer vertel. Het is alleen vervelend dat ik het zo vaak moet bekijken, waardoor mijn eigen beeld steeds subjectiever wordt. Ik wil dus graag een tweede opinie van iemand die de goede en de slechte dingen wat kan vinden, me kan vertellen wat er té duidelijk is en wat juist nog wat duidelijker kan zijn, wat ik nog wat beter moet bekijken etc... Het is dus niet de bedoeling dat je zelf vanalles moet gaan verzinnen, enkel wat raad en tips, als je die hebt, zijn graag gekregen. (:
    Ik heb hier normaal wel enkele mensen voor die me altijd heel erg helpen (you guys know who you are ^^) maar ze willen het verhaal zelf lezen en dit is nu net eentje waarvan je echt geen spoilers mag lezen wil je er 100% van kunnen genieten.
    Ik zoek dus iemand (of meerdere mensen) die het verhaal niet meteen wil lezen, of het echt, echt, echt niet erg vindt om alles al wat te weten. Je zal geen blok tekst moeten lezen, enkel een soort van schema waar alles kort en bondig in staat.
    Ik heb niet echt haast, maar omdat het voor mij gevaarlijk is om dingen lang neer te leggen, zou ik toch ergens volgende week al wat feedback gekregen hebben (al moet ik het zelf nog even op mijn computer zetten). Ik ga het natuurlijk niet hier op het forum gooien, dus alles zou dan via Pb (of facebook, hangt ervan af wat je het handigste vindt) verlopen. Het zou ook fijn zijn als ik later ook nog op je kan terug vallen voor eventuele raad.

    Dus, wie heeft er zin om me wat te helpen?
    (Voor degenen die te lui zijn om op de link te klikken - ik begrijp dat volledig; het verhaal is een actiekomedie over superhelden, met een vleugje mysterie. Het zijn geen Marvel superhelden of iets in die aard)


    Mijn brein breint zoals het breint.

    I'm always ready to help boo ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil je wel helpen. Stuur dat schema maar door. (:


    The truth is out there.

    Ik wil ook wel helpen (:


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bedankt (: ik zal jullie een pb'tje sturen (:


    Mijn brein breint zoals het breint.