Hallo allemaal,
In dit topic iets meer over mezelf en mijn schrijven.
Naam: Nikki
Leeftijd: op het moment van schrijven 20 jaar
Je mag me mailen voor
feedback op jouw eigen verhaal, je kunt ook op mijn WEBSITE kijken
een cover, je kunt het best in mijn COVERSTORE kijken
spellings- of grammaticavragen
Hieronder plaats ik de story’s die al zijn afgerond en waar ik nu aan werk.
DE ZES • WHEN FAILURE IS YOUR ONLY OPTION
Klik hier
Genre: misdaad, vleugje horror
Taal: Nederlands
Onbekende personen
Short story
Je leest het verhaal over een man die alles had. Een man die zijn leven volledig had ingericht zoals hij dat wilde, een man die gelukkig was. Tot het noodlot toesloeg. Järke Roslund werd gediagnosticeerd met een ongeneeslijke vorm van longkanker. Hij ging dood. Maar niet zonder de mensen die hier verantwoordelijk voor waren, te laten sterven. Langzaam en pijnlijk.
ONDER DE OPPERVLAKTE
Klik hier
Genre: fantasy, romantiek
Onbekende personen
Finnlay Sørensen is een jongen van negentien jaar, die met een groot geheim rondloopt. Niemand weet ervan, behalve zijn beste vriendin, die hem steunt door dik en dun. Al jaren verbergt hij zijn ware identiteit achter de dikke muur, die hij in de loop der tijd om zich heen heeft gebouwd. Tot de knappe Maud in zijn leven verschijnt. Ze fascineert hem en hij kan niet anders dan zichzelf openstellen. Zijn eerlijkheid wordt op de proef gesteld, en wat als ze zijn geheim ontdekt? Zal hij erin slagen haar voor zich te winnen?
ENGELENGELUID
Klik hier
Genre: drama
Onbekende personen
Short story
Geloof jij in een hogere macht, die het lot voor jou uitstippelt? Daniel Rath wel. Na een heftig auto-ongeluk raakt hij in coma, en hij vraagt zich af of hij wel enig nut heeft gehad op deze aardbol. Hij is ervan overtuigd dat er een god is, die hem in het ziekenhuis heeft doen belanden. Tot hij bezoek krijgt van zijn broer, die een lang verhaal vertelt – en Daniel trekt de conclusie dat de god waarvan hij dacht dat die bestond, naast zijn bed zit, in hoogsteigen persoon.
SCHULD
Klik hier
Genre: thriller, drama, psychologische oorlog
Onbekende personen
Story of the Year
Sergiu is een beschadigd man. De verdwijning van zijn broertje is hem niet in de koude kleren gaan zitten, en maakt dat hij een psychische strijd moet leveren, elke dag weer. Een psychische oorlog, die hem elke dag weer verder het ravijn in trekt. De muren om hem heen lijken steeds dichterbij te komen, en sluiten hem in samen met zijn schuldgevoel. Wanneer Sergiu, in het bijzijn van zijn geliefde, wordt geconfronteerd met zijn verleden, wordt hij gedwongen de ware toedracht van de verdwijning uit de doeken te doen.
OVER DE GRENS • YOU’VE CROSSED A LINE, AND YOU’RE GONNA REGRET IT
Klik hier
Genre: thriller, misdaad
Onbekende personen
Sigurd Maelstrom is een jonge schrijver die al maandenlang geen letter op papier heeft gezet. Zijn uitgever is allang niet meer tevreden over hem en staat op het punt hem de laan uit te sturen. Sigurd is de wanhoop nabij. Maar dan stuit hij op een onopgeloste moordzaak, en ineens lijkt zijn writer’s block verleden tijd. Wanneer hij echter die beerput opentrekt, ontdekt hij dat de zaak veel grootschaliger is dan hij dacht. De tijd begint pas echt te dringen als de moordenaar zijn zinnen op Sigurd blijkt te hebben gezet.
[ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 12:09 ]
Slightly drunk.