Mijn haar werkt maar niet mee. Ik wilde mijn haar graag in de ''emo'' stijl hebben maar het lukt gewoon niet. Ik ben al naar tig veel kappers geweest maar ik kom terug met of hetzelfde kapsel of kokosnoot haar. Ik heb zelf een goede vriend mijn haar laten knippen die zelf ook zijn haren in de emo stijl heeft gehad, maar bij mij was mijn haar gewoon hetzelfde, alleen dan wat korter. Ik zie op internet allerlei dingen die je moet doen, zoals veel haarspray in doen. Het lukt gewoon niet. Wat het erger maakt is dat mijn haar ook ontzettend snel vettig word. Ik heb speciale shampoo van Syoss die je haar zachter en dikker moet maken, maar ik zie geen resultaat. Mijn haar is alweer vettig na 1 uur uit de douche. Mijn haar is ook ontzettend dun, dus kan je vaak stukjes van mijn voorhoofd zien door mijn haren, wat ik heel vervelend vind. Ook als het heel eventjes waait, of een beetje regent is mijn haar dun, vettig en moet ik ook nog eens uren gaan kammen! Ik heb alle tips al opgevolgt van de kapper, zoals minder vaak je haren wassen. Niks werkt. Help!
Een wanhopige jongen die haar problemen heeft.
Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.