• Aangezien het stil is in mijn reclameblog, dump hier je reclame! Ik neem een kijkje bij elke story!
    (alleen lees ik geen 16+, 1D en andere bands of artiesten, Horror of verhalen die specifiek gericht zijn op drama en/of romantiek.)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 18:10 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Heb je alles van Square, Pads en OakenshieId al gelezen? Die schrijven alle drie heel goed en hebben oa ook harry potter stories ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Heb je alles van Square, Pads en OakenshieId al gelezen? Die schrijven alle drie heel goed en hebben oa ook harry potter stories ^^

    Nee ik zal even een kijkje bij hen nemen (:


    i wanna die with you once or twice.

    Hou je van Fantasy of Science Fiction?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Op mijn profiel staan twee HP fanfiction. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oeh, ja, ik heb een hele berg Harry Potter fanfic. Hier is mijn Schrijvers ID. Op dit moment schrijf ik actief aan Lights all askew in the heavens. ^^

    Verder raad ik je ook aan om naast de mensen die hierboven al zijn genoemd, eens te kijken bij Wiarda en SonOfGondor (Voldemort bestelt een pizza is een waar kunstwerk).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan







    If there is any magic on this planet,

    it is contained in

    water





    Finn is negentien jaar en lijkt op het eerste gezicht een doodnormale jongeman. Maar hij draagt een groot geheim met zich mee, waar niemand iets van weet. Hij staat onder druk, maar kan hier prima mee omgaan.

    Tot Maud in zijn leven verschijnt, en zijn eerlijkheid zwaar op de proef wordt gesteld.




    "Ik wilde niet dat je mijn geheim zou weten.
    Ik wist wel dat je weg zou rennen.
    En ik heb op je gewacht,
    maar je kwam niet terug."




    Gestart 18/03/2016
    Onbekende personen
    Soundtrack
    Volledig Nederlands
    © Progression


    Slightly drunk.

    Samen met de getalenteerde darkestsecrets schrijf ik een Harry Potter Next Generation Fanfiction; Defying Gravity.
    Wij zouden het super leuk vinden als je een kijkje wil nemen!



    Defying gravity, een verhaal over het verleggen van grenzen, licht zoeken in de duisternis, risico's nemen en de samenkomst van 2 personen die niemand had kunnen voorspellen


    I was an angel living in the garden of evil

    http://www.quizlet.nl/stories/156139/alec/

    Ik weet niet of het is voor jou maar neem gerust een kijkje.


    chaos makes the muse

    Square schreef:
    Oeh, ja, ik heb een hele berg Harry Potter fanfic. Hier is mijn Schrijvers ID. Op dit moment schrijf ik actief aan Lights all askew in the heavens. ^^

    Verder raad ik je ook aan om naast de mensen die hierboven al zijn genoemd, eens te kijken bij Wiarda en SonOfGondor (Voldemort bestelt een pizza is een waar kunstwerk).


    Deze post neemt me al veel woorden uit de mond. *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijne lees je natuurlijk al... Dus ik kan je niet verder helpen... Maar succes met zoeken!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Misschien vind je de story waar ik mee bezig ben wel iets! Lekker portie Sirius. Ik probeer er vanalles wat in te stoppen:P


    Kintsukuroi | Sirius Black
    Zelfs de mensen met de grootste mond hebben gevoelens, zelfs Sirius heeft wel eens pijn. Misschien
    is het zo dat juist doordat Sirius zo'n grote mond heeft dat hij moeilijk met gevoelens uit de weg kan.
    Hij heeft altijd het laatste woord, geniet volop feest, drinkt als geen ander, versiert meisjes en maakt
    van alles een grap. Soms lijkt het wel of alles een spelletje voor hem is. Maar is dat wel zo? Wat
    schuilt er achter de charmante glimlach van Zwarts? Weet hij dat zelf eigenlijk wel? Al nieuwsgierig?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Alphabet Soup







    Een chaotische verzameling kortverhalen, drabbles, quotes, poëzie, columns en brieven. Omdat mijn ideeën een thuis nodig hebben.


    ~ © Niniwa1 ~



    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik weet niet of je mijn verhaal al las, volgens mij niet toch?




    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang door de mensheid vergiftigd. Fabrieken die chemisch afval in de zee loosden, auto’s die te veel CO2 uitstootten waardoor de ozonlaag nog maar een fractie is van wat het was. De aarde is niet het enige wat is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Er worden maar weinig kinderen geboren doordat veel mannen en vrouwen onvruchtbaar zijn geworden.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om seksuele handelingen met anderen te beoefenen.

    Vijf jaar na de ingang van het Vruchtbaarheids-programma is Anna één van de meiden die nog vruchtbaar is en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Mijn verhaal gaat veel over romantiek, maar het is ook veel gericht op magie en de middeleeuwen. Misschien dat je het leuk vind, misschien niet, maar wou je toch waarschuwen (;




    [klik op het plaatje voor story]

    Inleiding
    Hera beslist haar dorp achter haar te laten en verhuisd naar Camelot, waar ze haar oom gaat helpen met zijn dagelijks beroep als heler. Tijdens haar werkzaamheden binnen het kasteel komt in ze in contact met vele mensen, waaronder de koning 's dochter. Hun vriendschap word hecht en zij is de eerste van velen die Hera's gaven mag bewonderen.

    Wat als vriendschap meer wordt?
    Wat als Hera's gaven sterker worden?
    En wat als de koning er achter komt?

    xxx


    I can't stop 'til the whole world knows my name