Hee
Een vriendin van mij moet al een hele tijd (sinds vorig jaar) van giechelen tot keihard lachen als er een jongen langsloopt. Nou is het zo, dat 2 andere vriendinnen zijn tas al eens gejat hebben, om in zijn agenda te kijken (later wel terug gegeven).
Vandaag, ging die ene vriendin die zo moet lachen, same met een andere vriendin naar de stad omdat hij daar folders loopt. Ze wilden hem volgen, en daarna ook nog tot zijn huis. Ze vonden hem niet, dus ze konden hm niet volgen.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Ik zou het zelf niet fijn vinden, als iemand elke keer als ik langsloop begint te lachen, giechelen etc. En al helemaal niet als iemand me in de stad volgt en daarna tot aan mijn huis. Die vriendin vind het helemaal leuk enzo, en zegt ook dat als ie het niet leuk vind, dat ie maar gewoon moet komen en het zeggen. Maar zijzelf durft al nieteens simpel "hoi" tegen hem te zeggen. En dan verwacht ze dat hij wel even 'gewoon' durft te zeggen dat hij het niet leuk vind? Ik ben nadat zij had gezegt (via sms) dat ie het dan maar moest zeggen afgehaakt, en niets meer terug gestuurd.
Reactieess??
(btw: ik was zelf niet in de stad ik moest nog op school wezen -_-')
Shut up, before I stab you with my chopsticks