Haha, jap ik had vandaag echt een goede dag. Maybe dat mijn depressie mij tot koopverslaafde maakt, but oh well. Ik heb vandaag twee paar lenzen gekocht, één paar groene (Lily Evans lenzen ^^) en één paar bruine (James Potter én Hermione Granger lenzen). Toen besloot ik ook nog dat ik een pruik nog nodig zou hebben als ik mijn plannen uit wilde gaan voeren en iets om makkelijk een filmset te creëren. Dus ik ging even op eBay en andere sites naar Green screens etc. kijken en de prijzen vielen ontzettend mee. Dus deze maand komen er allerlei dingen voor mijn hobby's binnen en als ik eindelijk klaar ben met mijn mega zware 60 uur per week aan de studie prut blok, kan ik weer lekker aan de slag met cosplays, filmen, zingen, schrijven, etc. En van dat idee werd ik gewoon zo ontzettend vrolijk, dat ik het mijzelf vergeven heb, dat ik weer een hoopje geld heb uitgegeven.
Al met al nul mentale inzinkingen gehad vandaag. Wel helaas weinig aan mijn studie gedaan, maar op zich ben ik daar nu mee aan de slag dus tja... Dingen kopen voor wat je het liefst 24/7 zou doen is gewoon veel te leuk ^^ En bovendien is zo'n green screen voor mijn gevoel echt een goede investering. Hij heeft btw ook een witte achtergrond en een zwarte en een heel mooi statief met een mooie tas en aaaah. I'm in love en hij is hier nog niet eens :p
Dus, wie heeft er nog meer leuke dingen gekocht de laatste tijd? Of zijn jullie misschien voor iets aan het sparen?
Edit: De pruik whoop whoop
Edit 2: Aaaah, mijn green screen wordt als het goed is vandaag bezorgd *O*
Edit 3: Alles is binnen!
[ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 17:02 ]
Happy Birthday my Potter!