Hey guys!
Remember me? Waarschijnlijk niet. Ik schrijf momenteel niet zo veel, maar toch kwam plots een plot bovendrijven. Iets waar ik echt ontzettend graag mee aan de slag wil. Nu mis ik nog een geweldige cover die mij wat inspiratie kan geven. Er is natuurlijk geen betere plek dan Quizlet om mijn zoektocht naar een mooie cover te starten. Dus creatievelingen, kom maar op!
Natuurlijk sta ik forever bij je in het krijt als je een mooie cover weet samen te stellen! Je username wordt dan ook zeker vermeld bij het verhaal, helaas kan ik jullie verder geen goodies aanbieden. Toch hoop ik dat iemand er met de eeuwige roem vandoor wil gaan.
Wat zoek ik? Goede vraag. Om jullie een beeld te geven van het verhaal, hier de voorlopige draft blurb:
Long story short dit is wat ik zoek:
Een cover die duidelijk laat zien dat het zich af gaat spelen in een roadside diner in een bebost gebied. Jij als covermaker bent volledig vrij om plaatjes te zoeken, en te kiezen of de omgeving, of de diner meer naar voren moet komen. Ik heb momenteel geen faceclaim, dat mag je dus ook zelf beslissen! Let er wel op dat het gaat om een vrouw van begin 30. Iets ouder dan de meeste faceclaims die voorbij komen hier op Q. Ik ben DOL op gifcovers, maar het is geen must. Verder mag je het kleurenpalette zelf beslissen, en ook of het een horizontale of verticale cover wordt. Heel veel artistieke vrijheid dus! De sfeer is echt een beetje van iemand die op zoek is naar haar pad in het leven. Het mag best wel een wat 'positievere' uitstraling hebben. Ik zou wel graag willen dat de titel ook op de cover komt. (Titel: A small town called home)
Alvast heel erg bedankt, creatievelingen die mij overwegen te helpen! Ik kijk uit naar de covers. (:
[ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 21:20 ]
The truth is out there.