Oké hier komt een heel verhaal,
ruim 6 jaar geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Eerst zijn we gewoon vrienden geweest, maar dit werd vanzelf meer en zo hebben we met een kleine break bijna 3 jaar een hele serieuze relatie gehad. Nu 3 jaar later zijn we nog steeds hele goeie vrienden.
Maar ongeveer 10 maanden terug waren we beide begonnen met het zoeken naar een plek bij onze ouders vandaan. Dit blijkt nog best duur te zijn zeker als je niet je keuken en badkamer wild delen met anderen. Zo kwam hij op het idee om anders samen te gaan wonen... Nu wonen we al bijna 7 maanden samen in een leuke bovenwoning met 1 minpunt. Der is maar 1 slaapkamer waardoor we elke nacht samen in 1 bed slapen. Oké ik hoor je al denken dat gaat vast nooit lang goed. Dat klopt ook wel we hebben in het begin ook regelmatig sex gehad niks bijzonders de sfeer bleef in huis gewoon hetzelfde. Maar sinds december is er niks meer gebeurd, zelfs niet toen we in januari met zijn ouders op vakantie waren in het warme Spanje en het zo romantisch en leuk was.
Nu heeft hij sinds kort iemand ontmoet en zit hij telkens te appen en ik voel me dan zo jaloers. Maar of ik jaloers ben omdat ik hem toch weer wil of omdat ik jaloers ben omdat hij misschien wel een relatie gaat krijgen? Daarnaast houd hij mij heel goed in de gaten als ik aan het appen ben en als hij me ziet lachen, dan vraagt hij gelijk met wie ik praat en of hij hem ken en gaat daar maar over door. De laatste tijd als ik wakker word licht hij ook helemaal dicht tegen me aan te slapen.
Wat het punt dus is zou ik hem weer leuk vinden en hoe zou ik dat moeten uitvinden zonder dat het raar word? en of hij mij leuk vind.
al met al tnx voor het lezen! ik hoop dat jullie me willen helpen.
be who you wand to be