Okay let me explain. c;
Ik zit op het MBO en ik merk gewoon dat iedereen om mij heen goede cijfers haalt en dan kom ik aan kakken met mijn 5.5 (soms wel lager). Laatst gebeurde dit dus ook. Wij moesten een schrijfdossier inleveren en iedereen haalde een mooi cijfer maar onder mijn naam staat een 5.6. Waarom? Geen flauw idee, ik heb 4F voor Nederlands, ondanks dat haal ik gemiddeld een 6. Maar goed, ik kon er wel om janken.
Wat nu dus ook gebeurd: ik wil alleen maar hoger en beter worden, bv ik kreeg een 7 (enige hoogste cijfer van de toetsweek) en ik was er gewoon niet blij mee. Waarom kunnen trouwens sommige mensen de hele freaking dag zo druk wezen terwijl ik tijdens een van de laatste uurtjes knallende koppijn heb?
En waarom krijgen de mensen die nooit leren alleen maar hoge cijfers en ik leer mijn hersenen eruit en ik krijg niet wat ik er van verwacht?
Deze vragen dwalen al zolang in mijn hoofd dat ik gewoon super onzeker word van mezelf.
Ook merk ik dat ik me super eenzaam voel en steeds meer awkward word rondom mensen, ik heb het gevoel dat ik mezelf verlies zeg maar.
Lol niemand weet dit trouwens omdat ik alles voor me houd, ookal zit ik bijna in de bus te huilen en ben ik super stil en bleek de laatste tijd.
EN OMG, ik wil zoveel typen en doen, maar ik wil niemand belemmeren met mijn shit, (jup slechte eigenschap)
Misschien denk je wel dat ik super erg zeur en doe, maar ondanks dit alles ben ik super lief maar ik ben bang dat ik mensen stoor en irriteer.
Maar okay, thanks voor het lezen. Ik moest dit gewoon even kwijt!
When I'm with you I feel save, like I'm home.