• Ik wilde dus echt een heel vrolijk topic aanmaken, want ik was vet blij. Na een zenuwslopende auditie donderdagavond -mijn tweede auditie voor mijn tweede jaar bij een musical vereniging- heb ik vandaag te horen gekregen dat ik een rol heb! Weliswaar geen hele grote rol, maar toch 30 zinnen, terwijl ik er vorig jaar twee had. En daarnaast moet ik ook nog meedoen in het ensemble waar ik nog wordt ingedeeld/een rol krijg c:
    Dus ik was in een feeststemming, maar mijn ouders en zus zijn er echt geweldig in dat de verpesten. Als je wil kan je namelijk aan het AT (artistieke team) vragen wat ze van je auditie vonden etc. Dat is standaard super confronterend en bovendien midden in de groep, dus bijna niemand doet dat. Ik heb zelf al ongelooflijke last van faalangst, waar ik trainingen voor heb gehad, dus het feit dat ik überhaupt auditie heb gedaan is echt al weer een overwinning en ik had mijn zenuwen ook al iets beter onder controle dan vorig jaar, waardoor het iets beter ging en ik dus nu ook een rol heb. Ik weet overigens ook van mijzelf wat ik nog moet verbeteren dus ik vond het wel prima zo. Nu gingen mijn zus en vader voornamelijk zeuren over het feit dat ik niet gevraagd had naar dat commentaar etc. en zeiden ze dat ik mijzelf sowieso naar beneden haalde en verkeerd dacht en zo niks zou leren enzovoort. Dus tja, nu ben ik maar weer naar boven gevlucht en voel ik mij weer vreselijk (ik heb de laatste tijd al veel last van paniekaanvallen/depressieaanvallen waar ik aan werk). Mijn vader deed dat tijdens zo'n paniekaanval ook al een keer, zeggen dat ik er zo never nooit zou komen en nooit iets zou bereiken (ja, letterlijk ja). Meestal zorg ik er dus voor dat ik alleen ben als ik mij naar voel en praat ook maar tegen niemand meer erover. Ik los het zelf wel op.
    Muh, ik wilde juist een heel vrolijk topic maken en de rest van de dag rond dansen en zo met mijn kleine rolletje, maar in plaats daarvan zit ik weer eens te janken in mijn kamer, wetend dat ik mijzelf snel bij elkaar moet rapen, omdat we zo gaan eten. Tot zover mijn poging tot een bijdrage aan topics met wat men beleefd heeft die dag. Dat eindigt namelijk tot nu toe telkens zo, haha.

    Dus, wie heeft er een leuk verhaal dat mij vrolijk maakt oid? Wat hebben jullie gedaan deze zondag?


    Happy Birthday my Potter!

    N'awh, dat vind ik echt heel gemeen van ze :c
    Eh om je op te vrolijken? Het is bijna Voorjaarsvakantie!


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    N'awh, dat vind ik echt heel gemeen van ze :c
    Eh om je op te vrolijken? Het is bijna Voorjaarsvakantie!


    Ik heb geen voorjaarsvakantie, haha (universiteit) :') Ik moet morgen juist aan een nieuw blok beginnen. Maar er zit een games vak tussen, dus ik hoop dat dat vak heel leuk gaat worden c:


    Happy Birthday my Potter!

    Naaaaaahw. Anna, ik vind het supernaar om te horen. Ik zou willen zeggen: trek het je niet aan en ben trots op jezelf, maar het lijkt me echt heel erg confronterend als familie dat zelfs tegen je zegt. Pfff, wat ontzettend vervelend zeg. Maar wel ontzettend gefeliciteerd met je rol! Daar mag je zeker trots op zijn! *O*

    Ik heb wel een heel leuk verhaal. Gisteren waren ik mijn zussen eindelijk als K3 naar Carnaval gegaan en het was hilarisch. We stonden eerst een beetje achteraan, bij de bar, te dansen en toen zijn we naar voren gegaan. Eerst stonden alleen eerst ik en Lydia (mijn blonde en jongste zus) er alleen, want Mirjam (mijn zwangere en oudste zus) was ergens nog achter gebleven. Even later kwam zij er ook bij staan en stonden we recht voor de band van die avond te dansen. Na twee liedjes werd er vervolgens omgeroepen in de zaal: "Dames en heren, ze zijn er hoor, K3 is in de zaal! Willen ze met ons een liedje doen?" Wij lagen met zijn allen helemaal dubbel en zijn vervolgens na een beetje tegenspartelen op het podium geklommen (die jurkjes waren véél te kort, verdorie) en hebben we Oya Lele "gezongen" (we stonden op het podium te zingen zonder microfoon). Verderrest heb ik me rot gelachen om mijn broer en zijn vrienden, die veel te dronken waren. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, wat een rotstreek wat je ouders, zeg. Wat ze ook zeggen, dit is een geweldige prestatie.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Games vak, kan niet beter! :D Dat word hoe dan ook een goed cijfer en daar kunnen ze niets op aanmerken ;)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ik heb geen voorjaarsvakantie, haha (universiteit) :') Ik moet morgen juist aan een nieuw blok beginnen. Maar er zit een games vak tussen, dus ik hoop dat dat vak heel leuk gaat worden c:


    Oh damn.
    Ik heb wel een leuk verhaal over vorige week zaterdag toen ik twee seconden van m'n outdoor PR afliep indoor en de derde tijd neerzette waardoor ik nu vlakbij het clubrecord en de minuutgrens grens zit en tweede sta voor het NK junioren indoor?


    take me back to the basics and the simple life

    Eigenlijk ben ik nog steeds ook best wel trots en ik merk ook gewoon dat ik ervan leer. Het AT was sowieso ook heel trots op alle mensen die auditie hadden gedaan. De regisseur en musikaal leider zijn echt leuk dit jaar.

    @Sofie
    dat klinkt echt geweldig. Ik zag een foto op fb. Echt leuk! En vet cool dat jullie op het podium mochten ^^

    @Vex
    Jap ^^ en één ander vak over participatie cultuur en gamification yay. De derde is vreselijk maar die andere twee <3


    Happy Birthday my Potter!

    Deamus schreef:
    (...)

    Oh damn.
    Ik heb wel een leuk verhaal over vorige week zaterdag toen ik twee seconden van m'n outdoor PR afliep indoor en de derde tijd neerzette waardoor ik nu vlakbij het clubrecord en de minuutgrens grens zit en tweede sta voor het NK junioren indoor?


    Wow dat klinkt echt als een hele prestatie! Vet goed! Gefeliciteerd c:
    (Ja ik word oprecht weer vrolijk van die leuke verhalen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Wow dat klinkt echt als een hele prestatie! Vet goed! Gefeliciteerd c:
    (Ja ik word oprecht weer vrolijk van die leuke verhalen ^^)


    Hehe, dankje c:

    En dat is mooi!


    take me back to the basics and the simple life

    Ik hoop dat je er vandaag al wat meer van kan genieten. <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, wat een rotstreek wat je ouders, zeg. Wat ze ook zeggen, dit is een geweldige prestatie.


    26 - 02 - '16