Ik ben gisteren helemaal tot Rotterdam gegaan om een vintage workshop te volgen van Sugarcoated. Eerst volgde ik een makeup workshop die 2.5 uurtjes in beslag nam en daarna kwam de hairworkshop die ook 2.5 uur duurde. En raad eens, het was geweldig. Ik ben helemaal uit mijn comfortzone gegaan tijdens deze workshop. Ik heb namelijk nog nooit een primer, bronzer, fondationn nepwimper etc. gebruikt, dus het was wel even stressen. Gelukkig zat er een even zenuwachtig kipjes naast zodat ik samen met deze vreemdeling ontzettend veel heb weggelachen. Op het einde kregen we nog een leuke goodybag en mochten we nog even poseren voor een foto voor op de fb pagina. Een geslaagde dag dus (ook al was het 2x 2uur een eenzame rit). En ondertussen heb ik met mijn nieuwe auto kunnen rijden dus ik heb mijn bolleke helemaal kunnen uittesten.
Ik raad trouwens de workshop aan iedereen aan. Het is een ontzettend leuke activiteit voor alleen of met vrienden. Er hangt wel een prijskaartje aan, maar het is het zeker waard.
Ready, set go:
Lekker kliederen op mijn gezicht. Ik heb net mijn wenkbrauwen ingekleurd, hoe gek is dat?
Tada, de make-up
En dan nu het haar (schijtemoeilijk)
Snel op de foto met de goodybag
En dan thuis nog even nagenieten
Ik ben echt super blij dat ik dit gedaan heb. Ik zag het even niet zitten omdat niemand met me mee wou, maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb. Dit was een topdag!
Oh en btw, hier is mijn auto
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?