• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:33 ]

    *steekt hand op*
    Ik heb helaas al een tijdje ziek:c in ieder geval beterschap!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Steelt Hand ook op. Maar elukkig Gaat het steeds ietsje beter met me.
    Beterschap!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben gister geopereerd dus ik lig hier half dood in een ziekenhuisbed terwijl ik straks eigeijk een examen heb. (no_chears)


    Caution first, always.

    Beterschap!(flower) Ik ben nog steeds herstellende van een voedselvergiftiging. En inmiddels ook last van mijn keel en ben verkouden. ):

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 8:29 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Same

    Ik voel me sinds gisteravond niet lekker, waardoor ik me immens verslapen heb (gelukkig viel het eerste uur uit) maar ikmoet zo wel gewoon naar school. uUgh.

    Beterschap!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit komt mij zo herkenbaar voor. Ik moest ook altijd naar school terwijl ik ziek was want ik moest het "proberen". Gelukkig kan ik mezelf nu gewoon ziek melden zonder dat mijn school mijn ouders gaan bellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah. Beterschap! Ik ben er net weer een beetje vanaf, ik had echt heelcerg de griep. :')


    The truth is out there.

    Tamir schreef:
    Ik ben gister geopereerd dus ik lig hier half dood in een ziekenhuisbed terwijl ik straks eigeijk een examen heb. (no_chears)


    Pff, succes!

    Volgens mij zijn echt extreem veel mensen ziek :/ Ikzelf ben helemaal gezond, maar ze hebben maandag een stukje van mijn kaakbot weg moeten knippen met een soort tang, dus ik heb vrij veel pijn en moet vieze ibuprofen bruistabletten oplossen en opdrinken tegen pijn en ontstekingen. Het is niet zo chill als ze bot verwijderen heb ik ondervonden (no_chears)

    Alle zieken in ieder geval beterschap!


    Happy Birthday my Potter!

    Beterschap!

    Ik ben nog niet ziek :'D. Sinds iedereen om mij heen ziek is gaat het waarschijnlijk niet lang duren voordat ik ook ziek ben.


    Seasons will change, but I shall remain

    Beterschap! Ook aan iedereen hier in het topic die ziek is.

    Ik ben twee weken geleden ziek geweest, maar nu is iedereen ziek en ik niet. Ik voel me wel best misselijk/duizelig als ik op sta of beweeg. Misschien zit het eraan te komen dus..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Beterschap aan iedereen!

    Ik ben al een half jaar verkouden of zo. Misschien ergens allergisch voor - moet nog even kijken of ik langs de huisarts ga. Maar verder ben ik eigenlijk nooit echt ziek... *klopt af*

    Ik ben een hele tijd ziek geweest, maar moest toen niet naar school.

    Beterschap!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Veel beterschap! (flower)
    Ik ben nog niet ziek geweest dit jaar.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 12:05 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb recent een hele diepe dip gehad waar ik nog steeds een beetje van bij aan het komen ben, maar het gaat alweer een stuk beter dan aan het begin van het jaar.

    Beterschap iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one