• Acht juni 2052
    Rusland en Korea hadden al ruim 15 jaar onderlinge ruzie. Toen het uiteindelijk te veel werd voor een van de twee landen, werden er kernwapens ingezet. Toen de kernwapens in Rusland terecht kwamen, startte de derde wereld oorlog. Europa was het eerste continent dat onleefbaar werd, waarna Azië volgde. Amerika ging zich ermee bemoeien, waarna Australië volgde. In plaats van dat de overgebleven landen de mensheid probeerde te redden, deden ze onbewust mee met het vernietigen ervan. Enkele groepen mensen konden zichzelf in veiligheid brengen, door naar een van de grote bergen van Amerika te gaan, waar een faciliteit gebouwd is geworden voor dit soort rampen, zodat een bepaald aantal mensen in veiligheid kon komen om de mensheid te redden.

    Twee augustus 2187
    De overgebleven mensen hebben kinderen gehad, waarvan ook weer kinderen zijn gekomen en zo is de mensheid blijven bestaan. Echter is de mensheid al jarenlang niet buiten geweest, omdat ze bang zijn dat de radioactiviteit nog over de aarde heerst. De president van de faciliteit, die de naam Mount Persist heeft gekregen, wil weten of het buiten leefbaar is. Hij besluit dat de gedetineerde jongeren onder de 18 naar buiten gaan om te kijken of het leefbaar is. De jongeren moeten zes weken buiten blijven, omdat na 21 dagen de eerste verschijnselen van radioactiviteit pas beginnen, als het in kleine hoeveelheden toegediend wordt. Zullen de jongeren het overleven, of zijn ze allemaal aan het einde van hun leven?

    Rollen:
    - Felix Walter | 16 | Shawn_Mendes
    - N_Mikaelson
    - Gaia Damron | 17 | Daggers

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:

    Regels:
    • Je mag zoveel personages als je wilt, maar verwaarloos ze niet
    • De Quizlet huisregels gelden hier uiteraard
    • We schrijven in verleden tijd, derde persoon
    • Geen teksten overnemen, maar gewoon verder schrijven
    • Bestuur alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt

    Vragen? Stel ze gerust!

    Referenties:
    The 100, maar het is iets op zich en héél anders! Waar zij uit de ruimte terugkomen, zijn de mensen in dit MSV nooit van aarde weggeweest.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 16:50 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik een dame reserveren?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    N_Mikaelson schreef:
    Mag ik een dame reserveren?

    Ja! c:


    Ich liebe dich 27.12.23


    Naam:
    Felix Walter
    Leeftijd:
    16

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 20:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik een meisje? c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Mag ik een meisje? c:


    Ik zet je er bij c:


    Ich liebe dich 27.12.23


    Naam: Gaia Damron

    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Leeftijd: Ze is zeventien jaar oud.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 14:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."