• Ergens in mijn achterhoofd wet ik half zeker dat ik hier al eens een topic over heb gemaakt, dus als dit zo is mijn excuses.

    Want waar ik eerst nog zonder moeite namen kon vinden voor personages en zelfs een randomizer moest inschakelen om te helpen kiezen, lukt het nu niet meer. Ik heb gezocht op betekenis net zoals ik de vorige keer deed en nu kan ik gewoon geen geschikte naam vinden. Ik heb al op verschillende namensites gezocht met mijn criteria, een Engelse jongensnaam en het leverde niks op. Zelfs het grote jongensnamen topic leverde niks op. Toen verder met bijvoorbeeld Griekse/Italiaanse/Latijn jongensnamen, maar alsnog niks.

    En het begint mij nu wel erg te frustreren want ik wil gewoon gaan schrijven en dat kan nu niet, omdat dit personage toch wel belangrijk is en het dan raar is als hij geen naam heeft.


    Physics is awesome

    Bedenk anders wat je graag wilt dat de naam betekent en zoek daar eens op. (vooral betekenissen zoals 'Zoon van God' zijn veel namen op te vinden)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Bedenk anders wat je graag wilt dat de naam betekent en zoek daar eens op. (vooral betekenissen zoals 'Zoon van God' zijn veel namen op te vinden)


    Dat heb ik gedaan, met verschillende betekenissen en ook daar vond ik geen leuke namen tussen zitten.


    Physics is awesome

    www.behindthename.com misschien kan die site je helpen? ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    www.behindthename.com misschien kan die site je helpen? ^^


    Als ik op de link klik, krijg ik een foutmelding van Quizlet dus ik heb de site maar even via google opgezocht.

    Bedankt voor de tip!

    Tot nu toe heb ik in ieder geval een leuke tweede naam voor mijn personage dus ik hoop dat de site ook een goede optie geeft voor een eerste naam, want ik kon het niet over mijn hart krijgen om hem Larry te noemen.


    Physics is awesome