Gunnulfsen schreef:
(...)
Ah man, superbalen. Weet niet of Phonehouse of iets in die richting morgen nog open is, misschien is dat een optie? Dan kunnen ze je daar helpen. Die draaien voor zoiets hun hand vaak niet om.
Ik moet misschien morgen om 7.00 beginnen met werken, misschien om 8.00, misschien om 14.00, ik weet het niet, ik zou dat per whatsapp te horen krijgen en om 5.30 is de Phonehouse nog niet open. + ik heb geen garantie in Nederland, omdat ik m'n telefoon in Duitsland heb gekocht, maar het ligt simpelweg gewoon aan het geheugen...
Hooverphonic schreef:
Maar ligt het wel aan je telefoon als ook whatsapp op je browser ook niet werkt? (Ik gebruik de browser zelf niet, dus weet niet precies hoe dat werkt en samenhangt met elkaar.)
Misschien is er een probleem met je provider, of internetverbinding, of uhm... Geen idee? Maar in ieder geval los van het geheugen van je telefoon
Kan je via een oud toestel je whatsapp opnieuw instellen en kijken of je daar hetzelfde probleem hebt?
Nee, 't ligt niet aan m'n telefoon zelf, nou ja, het heeft te weinig geheugen, terwijl er nog 3,45 GB beschikbaar is en whatsapp hoogstens 20 MB groot is. Whatsappweb kun je alleen gebruiken als je telefoon verbonden is met het internet en je berichten kan ontvangen. Doordat ik niet de verplichte recente update kon doen, kan ik nu geen berichten ontvangen en dus ook niet webwhatsapp gebruiken :c
M'n vader heeft vast nog wel ergens z'n sony liggen, dan stop ik daar m'n simkaart wel ff in, dan is dat m'n tijdelijke telefoon tot het geheugenprobleem is opgelost...
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly