Ik vind het juist terecht dat mensen hem nu meer mogen van voorheen, want muziek en stijl daargelaten, in de afgelopen jaren heeft hij zich wel een beetje als een schoft gedragen. Ik zou die mensen geen neppe fans noemen, want ik kan me goed voorstellen waarom mensen die nu fan van hem zijn, voorheen niet veel van hem moesten hebben. Met het eieren gooiende, op fans spugende ettertje van de afgelopen paar jaar had ik ook helemaal niets, maar hij lijkt daar redelijk in te zijn veranderd (ik volg het nieuws rond hem niet zo, maar ik had iets gehoord over dat hij zich nu juist inzet om zich te gedragen, of iets in die trant?), dus wordt het ook weer wat minder lastig om fan van hem te zijn, lijkt me.
In andere woorden, ook nieuwe fans zijn echte fans en ik vind het naar voor je dat je niet naar zijn concert toe kan (en best naar dat andere mensen het zo in je neus zitten te wrijven), maar ik snap volledig waarom er nu opeens een stuk meer mensen hem mogen. :')
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.