• Tell me you won't break my heart.
    You won't tear my world apart.
    That you'll be there when I need,
    'Cause I wanna tell them;
    They just don't know you like I do.





    Link is het plaatje
    Het leven van de twintigjarige Anna-Elizabeth is niet altijd even gemakkelijk geweest. Haar familie heeft gedurende de jaren genoeg problemen en tegenslagen gehad, maar nu lijkt alles eindelijk op zijn plaats te vallen. Lijkt is hier het sleutelwoord, want Anna kan de plotse verdwijning van haar moeder nog steeds geen plaats geven. Er zijn nog te veel vragen, te veel mysteries, maar de oplossing zakt alleen maar verder weg in de herinneringen. Totdat het antwoord letterlijk haar leven binnen wandelt.
    Castitus De Koninck probeert weer de draad op te pakken na de vijf jaar die hij in de cel heeft doorgebracht. Als de jongste zoon van één van de meest beruchte maffiabazen aller tijden, is dat niet gemakkelijk. Zeker niet als de beschuldigen boven je hoofd blijven hangen en er niemand is die je wil geloven. Hij staat er alleen voor, maar wanneer hij wat gezelschap zoekt, had hij wel heel wat anders in gedachten dan de vurige jongedame die in het asiel werkt.
    Wanneer de twee elkaar steeds vaker tegen het lijf lopen, komen ze niet alleen in confrontatie met het verleden, maar ook met zichzelf en vooral: mét elkaar.
                                                                                                                                                                                                               
    OP / Drama / Romantiek / Misdaad
    Dit verhaal is een herschrijving van Levenslang
    Bedacht en geschreven door Liesje aka Sonder
    Nederlands
    <3 Castianna <3
                                                                                                                                                                                                               
    Enkele reacties op Levenslang:
    OH MY FUCKING GOD!
    En nu besluit je om te stoppen? Hup, schrijven jij!

    *IS REALLY SHOCKED RIGHT NOW* *COLLAPSES* YASSS! CASTIANNA!

    En alweer een perfect stukje. Ik hoop dat je het leuk gehad hebt met je vrienden, al heb ik wel ongeduldig zitten wachten, haha. Snel verder, kudo en heel erg veel liefde voor onze fantastische Anna en Cas die ik bij deze verenig in het huwelijk.

    Nee, ik ben geen priester, maar ja ik heb ze getrouwd. xx

    En wauw, ik verbaas me er nog steeds ovet dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk mooi kunnen schrijven.
    Jij bent er zeker eentje!
    Ga zo door xx
                                                                                                                                                                                                               

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 12:51 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.