Aperitief: ~ Kanei wijn ~ Bruschetta |
Voorgerecht: ~ Zalmtartaar met komkommer ~ Garnalencochtail in mini glaasjes ~ Kippenragout met mini pasteitjes |
Hoofdgerecht: ~ Lamsbout met sinaasappeltjes ~ Zelfgemaakte aardappelkroketten ~ Salade |
Dessert: ~ Chocolade kerststronk ~ Melange van rode vruchten |
Het grote probleem waar ik mee zit is: MUZIEK!
Hierin ben ik absoluut niet thuis en m'n afspeellijsten zijn eigenlijk behoorlijk sneu omdat ik gewoon haast geen muziek luister.
Natuurlijk wil ik wel zo kerst/familie gerelateerde liedjes, en de classics zoals jingle bells en all i want for Christmas is you en Rudolph the rednosed reindeer, zijn de typische nummers die ook zeker wel eens zullen komen, maar om nu een hele avond daar naar te moeten luisteren... je zou elkaar voor minder afslachten aan het eind van de avond.
Dus mijn vraag is vooral:
Weten jullie nog leuke (kerst)liedjes waar ik de avond mee kan opvullen?
Ik wil het vooral in het thema familie en samenzijn houden, dus ik ben wel opzoek naar leuke, gezellige liedjes die eventueel ook nog een toffe boodschap bevatten. Zowel oudere liedjes als nieuwere liedjes zijn welkom, evenals dat het zowel Engels- als Nederlandstalig mag zijn. Het hoeft echt niet kerstgerelateerd zijn, maar het is nu ook niet voor een rave party ofzo, jullie snappen vast wel wat ik bedoel ;'D
Je hoeft ook niet perse youtube filmpjes te plaatsen, de titel met artiest is ook voldoende aangezien ik het zelf kan opzoeken (;
Het is gewoon echt dat ik een 5/6 tal uur, minstens, moet opvullen met achtergrondmuziek en voor een leek als ik, is dat gewoon enorm lastig :'D
En dan nog als laatste, uit pure nieuwsgierigheid... hoe zien jullie een kerstfeest voor je, hoe vieren jullie het 't liefst?
Zelf hebben we het tot dusver elk jaar erg intiem en klein gehouden, maar dit jaar wilde ik het eens 'groter' doen, gewoon om te zien of dat ook bevalt.
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.