• Mijn broertje word binnenkort 12 en hij wil graag met zijn vrienden iets doen, maar weet niet wat. Hebben jullie misschien ideeën? Alles is welkom


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Bedoel je zoiets als een kinderfeestje? Wil hij iets doen wat geen geld kost of mag het wel een bepaald budget hebben? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Paintballen, lasergamen, bij zo'n klimmuur klimmen, of als hij iets binnen een krapper budget wilt gaan doen; chocoladefonduen met een film erbij, of zo?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Looney schreef:
    Bedoel je zoiets als een kinderfeestje? Wil hij iets doen wat geen geld kost of mag het wel een bepaald budget hebben? (:

    Dat maakt niet zo veel uit, maar een budget is niet zo heel groot. Het liefst wil hij iets thuis doen


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Taart met elkaar eten, voetballen op een veldje in de buurt? Misschien een BBQ? Of lekker patatjes? Dat valt altijd wel in de smaak. Misschien spelletjes houden in de tuin, zoals spijkerpoepen/blikken gooien etc?


    Pretty is just a pretty word.

    Wij hebben een keer een draad gespannen door het huis en de tuin dat alle kinderen geblinddoekt moesten volgen. Dat was spannender dan het klinkt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lasershooting, is echt leuk! Maar dat kost natuurlijk wel iets.

    Een filmmarathon met allemaal lekkere (zelfgemaakte) snacks? En anders kan je misschien een soort van 'kamperen in de tuin' doen. Met dekens, een (klein) kampvuur en dan wat lekkers meenemen. (al weet ik niet hoe haalbaar dit is)


    The soul needs autumn.

    Een party tent, muziek en een barbecue. Dat heb ik gedaan toen ik 12 werd en dat was leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoiets heb ik weleens gedaan en het was echt superleuk! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    echt leuke ideeën! Hier hebben we zeker wat aan!!


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth