• Ik erger me dus echt dood aan van die topics van 'ben ik te dik?'
    En als die mensen reacties krijgen die het tegendeel beweren, blijven ze tegenargumenten verzinnen. Wat willen jullie dan horen? 'Ja, je bent hartstikke vadsig en moet nodig aan de lijn.'?
    Dit is een quizzensite, geen pro-ana site ofzo.
    Ik snap ook wel dat jullie onzeker zijn, maar dit soort topics vind ik nogal irritant.
    Voor de mensen die graag willen weten of ze een gezond gewicht hebben, is er deze site:
    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
    Kijk hier eerst even op en als je inderdaad overgewicht hebt, kun je eventueel praten met een diëtiste.

    EN HOUD OP MET DIT TOPIC TE KOPIËREN! Eentje is wel genoeg -_-'


    I clicked my heels and wished for you.

    HAHAHAHA I so totally agree with you! BIG GIRLS YOU ARE BEAUTYFULL!


    Life is hard and then we die

    groot gelijk.Ik erger me er ook aan.


    The soul needs autumn.

    I AGREE. ^-^

    Waarom zijn er nu opeens Veel van die topics o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom zijn er nu opeens Veel van die topics o.o

    dezelfde reden waarom iedereen ineens geesten kon zien of mishandeld werd?

    Of zwanger was, of met Bill had, of ruzie had, of die en die haatte. Het is net als een virus, het verspreid zich snel.


    Life is hard and then we die

    Of zwanger was, of met Bill had, of ruzie had, of die en die haatte. Het is net als een virus, het verspreid zich snel.

    Maar ik ben lekker niet besmet.Ik heb mijn BMI moeten berekenen en ik heb een gezond gewicht, maar ik ga echt niet lijnen omdat zo te houden x)
    Ik eet wat ik wil en voel me nog altijd gezond.


    The soul needs autumn.

    Waarom zijn er nu opeens Veel van die topics o.o

    Ik zag ze gisteren voor het eerst. Ik denk dat heel veel meiden zich dat afvragen en omdat er zoveel reacties zijn op die topics ook een topic openen. Hopelijk is dat nu uit de wereld geholpen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Precies. alweer een nieuwe hype. gaat wel weer over als iedereen weet dat ze niet dik zijn. Mensen die dik zijn weten dat ze te dik zijn en hoeven daar geen topics over te openen.
    *likeme*


    I recycle my thoughts.

    damn moet je het topic eens zien 7 van de 10 is over gewicht ofzo!!!?

    OMFG!! ik ben ook niet dun ofzeuw en ik moet ook sporten^^ maarjahh

    kga tog ook niet zeiken over mezelf!
    btw ik heb een gewone BMI dus ik ben tevreden (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik erger me dus echt dood aan van die topics van 'ben ik te dik?'
    En als die mensen reacties krijgen die het tegendeel beweren, blijven ze tegenargumenten verzinnen. Wat willen jullie dan horen? 'Ja, je bent hartstikke vadsig en moet nodig aan de lijn.'?
    Dit is een quizzensite, geen pro-ana site ofzo.
    Ik snap ook wel dat jullie onzeker zijn, maar dit soort topics vind ik nogal irritant.
    Voor de mensen die graag willen weten of ze een gezond gewicht hebben, is er deze site:
    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
    Kijk hier eerst even op en als je inderdaad overgewicht hebt, kun je eventueel praten met een diëtiste.
    Nou.. Ick vind het wel grappig, dan kan je hun verzekeren, jaja, dat is weer een daad verder


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Precies. alweer een nieuwe hype. gaat wel weer over als iedereen weet dat ze niet dik zijn. Mensen die dik zijn weten dat ze te dik zijn en hoeven daar geen topics over te openen.
    *likeme*
    Of wel met de tekst dat ze er niet mee zitten xD -like me-


    Life is hard and then we die

    (...)
    dezelfde reden waarom iedereen ineens geesten kon zien of mishandeld werd?


    het valt wel op zodra iemand over een bepaald onderwerp begint doet iedereen mee!

    khad laast een topic over pesten en toen waren er plots ook 6 over pesten! O__o

    [aan de andere kant voelt het wel graapig als iedereen je idee so nackt, ik was namelijk lkkr de 1e :P]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Maar ik ben lekker niet besmet.Ik heb mijn BMI moeten berekenen en ik heb een gezond gewicht, maar ik ga echt niet lijnen omdat zo te houden x)
    Ik eet wat ik wil en voel me nog altijd gezond.



    Ik eet wat ik wil en voel me nog altijd gezond.<< die is écht wijs!

    Als ik op actieve topics klik dan zie ik het ene 'ben ik dik?' topic na het andere -_-"


    What you see, is what you get.